andy_a Napisano 27 Luty 2013 Napisano 27 Luty 2013 Hi :) Postanowiłem pouczyć się trochę UDK - ale żeby nie było tak na sucho to stwierdziłem, że warto by było zrobić jakąś postać. W myśl starej sprawdzonej zasady "dobry Warhammer nie jest zły" zacząłem modelować zwykłego wojownika chaosu (w planach mam jeszcze parę innych postaci, zobaczę jak z czasem wyjdzie). Oczywiście konstruowana krytyka jak zawsze mile widziana (hp jest w ok 60-70%) koncept
rice Napisano 27 Luty 2013 Napisano 27 Luty 2013 Wg mnie w tego typu rzeczach najważniejsza jest sylwetka, i niestety na tym etapie poległeś. Fajnie te wszystkie detale porobione i na pewno dużo pracy włożyłeś ale na przyszłość polecam, wywalić gradient mapę z tła programu w którym rzeźbisz (nie wiem po co takie pierdoły do blendera dodają). W czasie modelowania bazy czy też rzeźbienia np z dynameshu czy tam blenderowego dynotopo polecam przełączać widok zeby widzieć sylwetkę. W blenderze ja sobie ustawiam shading na glsl i przełączam widok z solid na textured alt+z). Dalej polecam ksiązkę, Figure Drawing Design and Invention Hamptona. Szczególnie dział dotyczący Gesture Drawings. Tyle uwag pozdro
ftorek Napisano 28 Luty 2013 Napisano 28 Luty 2013 skulpt troche chaotyczny (no pun intended, ahhahah :) - masz dużo drobnego detalu (rysy, zadrapania) a pod nim mało ciekawie - brakuje średniej wielkośći elementów - klamerek, spinek, pasków no i jeszcze mam wrażenie ze nogi i ramiona (ręce) ma dużo za grube w porownaniu z torsem - do takich łap to klate powinien miec zaiste niedzwiedzią.... pozdrawiam f. @rice - dobrze prawisz ale jeszcze jakbyż napisał o co chodzi z tymi twoimi czerwonymi mazami to juz byłaby pełnia szczęścia :)
rice Napisano 28 Luty 2013 Napisano 28 Luty 2013 no nima opisu :P chodzi mi o to żeby starać sie nie używać linii równoległych/symetrycznych a na ich miejsce używać linii asymetrycznych
andy_a Napisano 28 Luty 2013 Autor Napisano 28 Luty 2013 rice - dzięki za bardzo pomocy komentarz :) - no masz rację, że muszę popracować jeszcze nad sylwetką, gdyż wiedziałem, że coś mi nie pasuje ale nie byłem pewien co - bardzo fajny overpaint choć i tak będę się starał zrobić coś bliższego konceptowi. ftorek - kopę lat :P no trochę elementów muszę dodać jeszcze, a ręce to były nieruszone :P ps. rice'owi chodziło o urozmaicenie sylwetki postaci i był na tyle miły, że podkreślił dodatkowo kontury obiektów (i kierunek w jakim się je czyta) - coś w tym stylu: http://media.steampowered.com/apps/dota2/workshop/Dota2CharacterArtGuide.pdf [jak sylwetka postaci jest dobra to już połowa sukcesu, bo na kiepskiej nawet najlepszy detal nie pomoże :P] ********* no i powolutku dłubię sobie resztę, tym razem ciało - kolejny mięśniak na sterydach [następny model to na bank będzie babka :P] detale jak żyły itp dopiero dojdą jak będę zadowolony z proporcji :)
Sebazx6r Napisano 4 Marzec 2013 Napisano 4 Marzec 2013 Brzuch ma kijowy jak Coleman ale co tam gosc byl mr Olimpia :D.
andy_a Napisano 4 Marzec 2013 Autor Napisano 4 Marzec 2013 Sebazx6r - thx dzięki Tobie wiem jak się nazwya murzyn z refeki na podstawie której sculptowałem :P Nie rozwodziłem się za bardzo gdyż i tak tego nie będzie widać:P [wolę ten czas poświęcić na kolejne modele] :) ******** up, jeszcze parę detali planuję dodać i się biorę za low:
Fadzu Napisano 17 Marzec 2013 Napisano 17 Marzec 2013 Masz jakieś poradniki do tworzenia postaci? Własnie szukam czego takiego jak ten mięśniak znaczy chce się nauczyć tworzyć takie postaci ale nic nie mogę znaleźć :(
legomir Napisano 17 Marzec 2013 Napisano 17 Marzec 2013 Źle zrobiłeś nałokietniki pooglądaj sobie zdj z XV/VXI w. rekonstukcji zwykle są one połączone z ochraniaczami na przed ramie a w każdym razie część od wewnętrznej strony musi być na paskach żeby móc ruszać rękom chyba, że w fantasy mają inny sposób poruszania ^^
andy_a Napisano 17 Marzec 2013 Autor Napisano 17 Marzec 2013 skoro zostałem wywołany do tablicy... Fadzu - odpisałem na pm ale jeśli ktoś by miał podobne rozterki to: 1. zacząć rysować anatomie [koślwie, brzydko ale w ogóle zacząć], zwłaszcza polecam tego pana: http://www.alienthink.com/ 2. zacząć od sculpotwania głów [i dopiero dalej sculpotwać postacie w oparciu o wiedzę z anatomii] legomir - yep masz rację :) zrobiłem jednak je osobno gdyż tak miałem większą mobliność [potrzebną przy animowaniu] oraz chciałem zostawić taki kształt jak jest. ************* akutalnie pracuję nad walkcycle, tekstury możliwe że się jeszcze zmienią [zwłąszcza uwagi ftorka :)] jak w końcu dodam otoczenie i wrzucę do udk.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się