Temporal Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 Czy w maxie da się coś zrobić by w viewporcie animowały się tylko widoczne obiekty? Przykładowo na niektórych obiektach mam animacje oparte o modyfikator flex, kontrolery sping itp. i chcę by nie przeliczało mi się to za każdym razem gdy mam odpaloną warstwę bez tych obiektów. Wyłączanie za każdym razem modyfikatrów czy zamiamenianie kontrolerów na defultowy by móc bezlagowo odpalić podgląd animki jest bezsensowny :/. Już kit z całym podglądem bo mogę zrobić make preview, ale nawet animować się nie da gdy chcę obrócić, przesunąc jakiś obiekt gdy w tle mi się przelicza cała symulacja. Jakieś rady? Wersja maxa to 2012
Miłosz3ds Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 Cześć. Zaznacz sobie obiekty, które chcesz żeby były "odtwarzane". Kliknij i przytrzymaj przycisk "play" w prawym dolnym rogu, rozwinie Ci się drugi, podobny przycisk. Odpowiada on właśnie za odtwarzanie tylko i wyłącznie zaznaczonych obiektów. Zobacz jak to zadziała, nie mam jak teraz sprawdzić bo nie mam Maxa do dyspozycji. Pozdrawiam!
legomir Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 Temporal zrób cashe, będzie Ci odtwarzać z pozycji w plikach. W momencie jak chcesz przeliczyć coś od nowa robisz remake cashy.
Temporal Napisano 2 Marzec 2013 Autor Napisano 2 Marzec 2013 Ni cholery i tak przelicza sobie w tle lagując cały viewport :(
mafida Napisano 2 Marzec 2013 Napisano 2 Marzec 2013 To sprawdzałes? : http://www.scriptspot.com/3ds-max/scripts/animboost
Temporal Napisano 3 Marzec 2013 Autor Napisano 3 Marzec 2013 Napisałem wcześniej swojego posta zanim legomir odpisał ale skrypcik z chęcią przetestuję, dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się