mr.funky Napisano 6 Marzec 2013 Share Napisano 6 Marzec 2013 Witam, mam do zrobienia animację ruchu piłeczek. Chodzi o cos w rodzaju fontanny z tym, że zamiast wody mamy piłeczki które po wypadnięciu odbijają się od podłogi, scian pomieszczenia w którym są itd. Myslałem żeby zrobić to particlami ale może macie jakies inne ciekawe pomysły? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pecet Napisano 6 Marzec 2013 Share Napisano 6 Marzec 2013 Ja bym to zrobił reactorem, ale podobno w nowszych wersjach 3ds maxa już go nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Traitor Napisano 6 Marzec 2013 Share Napisano 6 Marzec 2013 Typowa robota w ParticleFlow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 6 Marzec 2013 Share Napisano 6 Marzec 2013 Dokładnie. Spawn wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się