jopa Napisano 12 Marzec 2013 Napisano 12 Marzec 2013 (edytowane) .................................. Edytowane 17 Kwiecień 2013 przez jopa
Lucek Napisano 16 Marzec 2013 Napisano 16 Marzec 2013 Kolego, jesteśmy ludźmi więc pisz po ludzku. Bipeda możesz wykorzystać wszędzie, gdzie animujesz człekokształtną istotę, ale chyba każdy animator wolałby bardziej zaawansowany rig. Jak chcesz poznać w pół godziny podstawy podstaw podstaw riggowania to polecam digital tutors.
legomir Napisano 16 Marzec 2013 Napisano 16 Marzec 2013 Bipedy to są chyba obecnie tylko w Maxie i XSI, w Houdinim nie wiem jaki jest system, ale mało kto lubi tam riggować, w Mayce i Modo są jointy, LW nie wiem, C4D chyba jointy. Ponieważ Maya dominuje w animacji wykorzystuje się głównie jointy, poza tym biped układa nieco inaczej rig(jak na mój gust dziwnie ale to chyba z przyzwyczajenia)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się