Napisano 16 Marzec 201312 l witam, jak zrobić szwy w c4d bo nie mam pojęcia a chciał bym się nauczyć. Nie wpadłem na żaden pomysł dlatego wychodzę z taką prośbą.
Napisano 16 Marzec 201312 l O jakie konkretnie szwy chodzi. Bardzo prosimy o link z referencją żeby dało się jakoś sensownie pomóc.
Napisano 17 Marzec 201312 l Wymodeluj jeden "szew", narysuj spine, po którym ma lecieć. A potem tools->arrange objects->duplicate. To mi pierwsze przychodzi do głowy. (A takich rzeczy nie robi się bardziej w Zbrushu?)
Napisano 17 Marzec 201312 l Autor znalazłem bardzo fajny tutorial włąśnie o to mi chodziło tylko że natrafiłem na pewien problem a mianowicie tak jak w tutorialu robie cloner object > mode zmieniam na object > distrubution na edge ( enable odznaczone i restrict to live selection zanaczone ) tak jak to jest pokazane w tutku. Tylko że zamiast te obiekty być przy tych liniach to lataja gdzieś w oddali i wogóle nie tak to miało wyglądać ;/ Czemu tak mi się dzieje . link do tutoriala : http://www.3structures.com/gfx/tutoriale/stich.avi
Napisano 17 Marzec 201312 l Najprawdopodobniej dlatego, że pivot obiektu klonowanego "lewituje" gdzieś daleko o jego centrum./krawędzi. Musisz go zbliżyć/umieścić do miejsca, które ma się stykać z obiektem bazowym.
Napisano 17 Marzec 201312 l Autor wielkie dzięki podziałało ;) mam jeszcze malutkie pytanko a mianowicie jak zaznacze ten pivot który kolonuje to jak go obracam to nic się nie dzieje a chciał bym włąsnie obrócić ( rotate ) ( mam zaznaczony ten obiekt nie cloner i model )
Napisano 17 Marzec 201312 l Jak chcesz obrócić albo poruszyć obiekt to musisz wyłączyć Axis. No chyba że chcesz obrócić Axis obiektu.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto