Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam, jak zrobić szwy w c4d bo nie mam pojęcia a chciał bym się nauczyć. Nie wpadłem na żaden pomysł dlatego wychodzę z taką prośbą.

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Wymodeluj jeden "szew", narysuj spine, po którym ma lecieć. A potem tools->arrange objects->duplicate. To mi pierwsze przychodzi do głowy. (A takich rzeczy nie robi się bardziej w Zbrushu?)

Napisano

znalazłem bardzo fajny tutorial włąśnie o to mi chodziło tylko że natrafiłem na pewien problem a mianowicie tak jak w tutorialu robie cloner object > mode zmieniam na object > distrubution na edge ( enable odznaczone i restrict to live selection zanaczone ) tak jak to jest pokazane w tutku. Tylko że zamiast te obiekty być przy tych liniach to lataja gdzieś w oddali i wogóle nie tak to miało wyglądać ;/ Czemu tak mi się dzieje .

 

link do tutoriala : http://www.3structures.com/gfx/tutoriale/stich.avi

 

Lk149WP.png

 

gXbYAfN.png

Napisano

Najprawdopodobniej dlatego, że pivot obiektu klonowanego "lewituje" gdzieś daleko o jego centrum./krawędzi. Musisz go zbliżyć/umieścić do miejsca, które ma się stykać z obiektem bazowym.

Napisano

wielkie dzięki podziałało ;) mam jeszcze malutkie pytanko a mianowicie jak zaznacze ten pivot który kolonuje to jak go obracam to nic się nie dzieje a chciał bym włąsnie obrócić ( rotate ) ( mam zaznaczony ten obiekt nie cloner i model )

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności