Jump to content

wnętrze: toy room


Recommended Posts

dzięki za opinie.

Z tego co piszecie wniosek jest jeden - moja kompozycja leży więc będę o tym pamiętać przy nowych prackach.

Tutaj już nic nie poradzę bo projekt uważam za zamknięty.

Z litości do mojego komputera nie będę mu kazać liczyć tych causticów jeszcze raz. Btw causticów, pierwszy raz z nich korzystałem i przyznam że jestem pod ważeniem że uwzględniły matowe perforacje antypoślizgowe na szybach. Zastanawiam się tylko jak sobie poradzić z causticami w animacji (nie dysponuję polem naftowym, wiec nie stać mnie na renderfarmę)

Link to comment
Share on other sites

Ogólnie jak się patrzy na siatkę to wygląda spoko, ciekawa koncepcja. Mimo dobrej jakości materiałów jakieś dziwne kolory, ten klimat jakiś taki nie bardzo. No i to co chłopaki pisali powyżej. Widać że wsadziłeś masę roboty i można bo doszlifować :) Ale z drugiej strony wiem jak ciężko powrócić do czegoś co uznaje się za skończone.

Link to comment
Share on other sites

Przeglądając prace w oryginalnej wielkości małym regionem wszytko wygląda świetnie.

Widać sporo detalu, dobre materiały, kolorki i ogólnie moc, ale w momencie gdy obrazek się zmniejsza i chce się ogarnąć całość jakoś czar pryska i jest dużo za dużo.

 

Wydaje mi się, że nie jest to wina kolorów i kompozycji.

Clay'e bronią się, więc kompozycja jest ok.

Moim zdaniem wybrałeś dużo różnych materiałów, często wyrazistych [beton, chrom, szkło, tkanina, kamienie, skała] i chyba przez to za dużo się dzieje. Dodatkowo caustic-i Ci tutaj potęgują efekt "wszystkiego dużo" :)

 

Uważam, że gdyby to trochę odchudzić z form albo materiałów było by znacznie lepiej.

 

3 i 5 najlepsze.

Jeśli można wiedzieć, jak/czym robiłeś ścianę z czarnej skały?

 

Pozdrawiam

Michał

Link to comment
Share on other sites

Pełna rozdziałka tych renderów to 4000x2000, ale darowałem sobie wrzucanie ciężkich plików do neta. W sprawie "za dużo wszystkiego" jedyne co mi przychodzi do głowy jak spróbować uratować pomysł to kilkukrotnie powiększyć pomieszczenie, ale równie dobrze mógłbym zacząć nowy projekt, więc po prostu uwzględnie wasze rady w następnych prackach.

 

Wszyscy piszecie że kolory są nie takie, byłbym wdzięczny za precyzyjniejszą wskazówkę. Może głupia prośba ale jak się samemu patrzy na swoje "dzieło" przez dłuższy czas to naprawdę ciężko o jakieś zdystansowanie.

 

Kamień to maxowy displace, z vrayowym sobie nie radze w tym sensie że obiekt z vraydisplacementmodem mi się rozrywał i prześwitywało otoczenie, i opcja keep continuity nic nie zmieniała. Przy tworzeniu mapy displacementa częściowo wzorowałem się na metodzie z tutoriala z evermotiona.

 

Przyznam że nie zebrałem jakiejś dużej bazy referów na których chciałem się wzorować, właściwie chciałem żeby dominującym oświetleniem były caustiki,bo dla mnie to nowość i nie zdążyły mi zbrzydnąć.

Znalazłem jednego refera z zielonym szkłem, drugi obrazek to inny fragment tego samego projektu

 

garage1.jpg

 

garage2.jpg

Link to comment
Share on other sites

To zależy od szkarady jaką tam umieściłbyś ;)

Teraz się to bardzo fajnie prezentuje zgrałeś ze sobą barwy szczególnie drugie ujecie. Czy te pasy na plakacie autka to zamierzony efekt czy jakiś artefakt ? Co do kolorów nie pytaj się nas jakie bo dostaniesz kilkukrotnego rozdzielania jaźni natomiast pomocne jeśli chodzi o dobór barw pasujących do siebie może być strona duluxa

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy