Fadzu Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Witam mam oto taki problem. Robię właśnie głowę i oczy zamiast zrobic z nowego obiektu to odrazu w edit mode zrobilem z głową tak to wyglada teraz Chciałbym oddzielić oczy od twarzy pomocy :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creator Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Zaznacz Face'y które chcesz oddzielić i napiśnij klawisz P i wybierz Selection. Zrobi Ci się z tego osobny model. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fadzu Posted March 23, 2013 Author Share Posted March 23, 2013 Końcowy efekt http://img839.imageshack.us/img839/1991/gowaa.jpg' alt='gowaa.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Creator Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 No co tu dużo mówić, szału nie ma :) Sporo roboty przed Tobą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fadzu Posted March 24, 2013 Author Share Posted March 24, 2013 Wiem wiem to moja pierwsza głowa mam kolejne pytanie zrobilem do tego ucho tylko nie iwem jak wczytac 2 obiekt do tej glowy pomocy :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolaborant Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 Używasz modyfikatora mirror więc ucho musisz mieć ustawione przy stronie która jest odbijana. Zaznacz najpierw ucho, potem z (shift) głowę i ctrl+j (ten skrót połączy dwa meshe w jeden, możesz to zrobić także za pomocą menu Object\join). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fadzu Posted March 24, 2013 Author Share Posted March 24, 2013 Ale mi chodzi o to ze w 2 plikach mam ucho i glowe i chce je polaczyc w jeden znaczy jak odpalam glowe w blenderze to mam samo glowe jak odpala ucho o samo ucho i chce to ucho dolaczyc do pracy roboczej w ktorej jest glowa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valerius1990 Posted March 24, 2013 Share Posted March 24, 2013 W blenderze wchodzisz w lewym górnym rogu w File -> append. Nastepnie wyszukujesz plik ucha i do niego wchodzisz. W katalogu mesh powinien byc model ucha. Inaczej: mozesz wyeksportować ucho do obj. i zimportowac go w pliku z głowa. Zamiast tworzyć każdą część ciała w innym pliku wykorzystaj odpowiednio warstwy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fadzu Posted March 24, 2013 Author Share Posted March 24, 2013 ok dzieki ;> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now