Fadzu Napisano 22 Marzec 2013 Share Napisano 22 Marzec 2013 Witam mam oto taki problem. Robię właśnie głowę i oczy zamiast zrobic z nowego obiektu to odrazu w edit mode zrobilem z głową tak to wyglada teraz Chciałbym oddzielić oczy od twarzy pomocy :S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 22 Marzec 2013 Share Napisano 22 Marzec 2013 Zaznacz Face'y które chcesz oddzielić i napiśnij klawisz P i wybierz Selection. Zrobi Ci się z tego osobny model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadzu Napisano 23 Marzec 2013 Autor Share Napisano 23 Marzec 2013 Końcowy efekt http://img839.imageshack.us/img839/1991/gowaa.jpg' alt='gowaa.jpg'> Uploaded with ImageShack.us[/img] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Creator Napisano 24 Marzec 2013 Share Napisano 24 Marzec 2013 No co tu dużo mówić, szału nie ma :) Sporo roboty przed Tobą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadzu Napisano 24 Marzec 2013 Autor Share Napisano 24 Marzec 2013 Wiem wiem to moja pierwsza głowa mam kolejne pytanie zrobilem do tego ucho tylko nie iwem jak wczytac 2 obiekt do tej glowy pomocy :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolaborant Napisano 24 Marzec 2013 Share Napisano 24 Marzec 2013 Używasz modyfikatora mirror więc ucho musisz mieć ustawione przy stronie która jest odbijana. Zaznacz najpierw ucho, potem z (shift) głowę i ctrl+j (ten skrót połączy dwa meshe w jeden, możesz to zrobić także za pomocą menu Object\join). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadzu Napisano 24 Marzec 2013 Autor Share Napisano 24 Marzec 2013 Ale mi chodzi o to ze w 2 plikach mam ucho i glowe i chce je polaczyc w jeden znaczy jak odpalam glowe w blenderze to mam samo glowe jak odpala ucho o samo ucho i chce to ucho dolaczyc do pracy roboczej w ktorej jest glowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Valerius1990 Napisano 24 Marzec 2013 Share Napisano 24 Marzec 2013 W blenderze wchodzisz w lewym górnym rogu w File -> append. Nastepnie wyszukujesz plik ucha i do niego wchodzisz. W katalogu mesh powinien byc model ucha. Inaczej: mozesz wyeksportować ucho do obj. i zimportowac go w pliku z głowa. Zamiast tworzyć każdą część ciała w innym pliku wykorzystaj odpowiednio warstwy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fadzu Napisano 24 Marzec 2013 Autor Share Napisano 24 Marzec 2013 ok dzieki ;> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się