Skocz do zawartości

architektura wnętrz - wizualizacje


baru

Rekomendowane odpowiedzi

witam,

 

wrzucam kilka moich ostatnich prac.

Chciałbym iść w kierunku bardziej fotorealistycznych wizualizacji. Dlatego proszę o komentarze. Wskazówki mile widziane.

[ATTACH=CONFIG]89891[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89890[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89892[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89893[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89894[/ATTACH]

 

- - - Updated - - -

 

3ds max + vray + ps

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

1. umieść wizualizacje bez postprodukcji

2. popracuj nad ujęciami te właściwie nie wiadomo co mają pokazywać

3. tło za oknem powoduje że wygląda jak by ci się pomieszczenia wywalały

4. mapowanie szczególnie tego czegoś co ma być podłogą (prawdopodobnie wykładzina dywanowa) całkowicie kuleje

5. nóżki od stolika mają przekręconą geometrie zastosuj modyfikator normal

6. materiały są plastikowe brakuje im bump lub dispalcemnetu

7. jeśli dajesz ies to dobrze by było jak by lampy się świeciły

8. popraw color mapping nie panujesz nad przepaleniami

9. zagrać jakoś pomieszczenia aby nie były takie surowe dodaj na stół i szafki jakies bibeloty (kubki, książki, laptopa) ogólnie warto pomyśleć o jakiejś roślince

10. daj parametry vraya świateł i kamery

 

Właśnie przeczytałem twojego posta na innym wątku materiały znajdziesz na http://www.vray-materials.de/ (darmowa rejestracje) tylko że w ten sposób niczego się nie nauczysz, popatrz do mądrego wujka google tutoriali jest zatrzęsienie ziemi ;)

Edytowane przez shadowsexpe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. umieść wizualizacje bez postprodukcji

2. popracuj nad ujęciami te właściwie nie wiadomo co mają pokazywać

3. tło za oknem powoduje że wygląda jak by ci się pomieszczenia wywalały

4. mapowanie szczególnie tego czegoś co ma być podłogą (prawdopodobnie wykładzina dywanowa) całkowicie kuleje

5. nóżki od stolika mają przekręconą geometrie zastosuj modyfikator normal

6. materiały są plastikowe brakuje im bump lub dispalcemnetu

7. jeśli dajesz ies to dobrze by było jak by lampy się świeciły

8. popraw color mapping nie panujesz nad przepaleniami

9. zagrać jakoś pomieszczenia aby nie były takie surowe dodaj na stół i szafki jakies bibeloty (kubki, książki, laptopa) ogólnie warto pomyśleć o jakiejś roślince

10. daj parametry vraya świateł i kamery

 

Właśnie przeczytałem twojego posta na innym wątku materiały znajdziesz na http://www.vray-materials.de/ (darmowa rejestracje) tylko że w ten sposób niczego się nie nauczysz, popatrz do mądrego wujka google tutoriali jest zatrzęsienie ziemi ;)

 

dzięki za komentarz,

 

bez photoshopa wrzucę w poniedziałek - ogólnie z maxa wyrzucam bledsze, w ps dorzucam kolory, kontrast itp.

właśnie leżą mi materiały, nie chce wrzucać gotowych bo nic się nie nauczę, może masz jakieś tutoriale z tworzeniem materiałów.

tłó również leży, szukam ale ciężko mi znaleźć dobrą panoramę. w poniedziałek wrzucę resztę odpowiedzi.

co do pustości na scenie po prostu nie mam czasu wrzucać większej ilości. co do wykładziny masz jakiś fajny pomysł na nią (ściągam teksure w tym wypadku desso flux, w ps robię bumpa na 500, pod difuse wrzucam zwykła teksturę, uvw map i to wszystko).

 

wujka google przeglądam ale jeśli możesz coś polecić dobrego - krok po kroku to bardzo chętnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli wstawiasz do sceny modele faktycznie produkowanych przedmiotów - np. krzesła - to zadbaj o to, aby materiały też były zgodne z tymi naprawdę stosowanymi. Producenci na swoich stronach najczęściej udostępniają dane techniczne i możliwe kombinacje materiałowe.

Kiedyś przygotujesz projekt dla klienta i okaże się, że nie będzie on możliwy do zrealizowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do metod pozysaknia ładnego dywanu lub wykładziny to przejrzyj te tutki http://www.vrayguide.com/2011/02/vray-displacement-carpet/, http://viscorbel.com/rugs-and-carpets-3ds-max-vray-tutorial/. Tak ogólnie przejrzyj tutoriale na http://www.ronenbekerman.com/ a w ogóle to poczytaj najpierw podstawy na temat rodzajów map i materiałów, gotowego tutorial na każdy rodzaj shadera nie znajdziesz głównie to ogólniki do podstawowych materiałów. Co do panoram to to warto obrazki dodawać dopiero w postprodukcji albo przynajmniej je dopracować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam nadzieje ze dobrze się wkleiło,

ustawienia jak niżej,

vraylight niebieski za oknem, żółty w środku i ies.

ustawienia vraya i kamery również.

i wrzucam bez ps, light cache 1000 i 0,02, settings bez zmian

dzieki za tutki- super

pozdrawiam

 

[ATTACH=CONFIG]89911[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89910[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89912[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]89913[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności