Skocz do zawartości

jak wymodelowac kształt używajac textury???


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

mam pytanko odnosnie modelowania na podstawie textury. Mam czarno-bialego jpga panela scienngeo,biale elementy maja byc wypukle a czarne wklesle.JEsli chodzi o sam rendering to nie ma problemu,daje ta texture na bumpa. Pytanie,jak w łatwy sposob wymodelowac taki ksztalt uzywajac tej textury?oprocz renderingu musze miec model 3d tego ksztaltu. czy jest to w ogole mozliwe w 3ds maxie??

Bede bardzo wdzieczna za pomoc!!!

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Modyfikator Displace. Działa w sumie na tej samej zasadzie co bump, tyle, że właśnie ma modelu tak jak wspomniałeś. Pamiętaj, że będziesz musiał znacznie zagęścić siatkę.

Napisano

Ale nie jest to najlepszy sposób niestety. Displacementem dobrze się wspomagać, np do uzyskania detalu. Ale nie tworzyć za jego pomocą cały model. Druga sprawa - mając do dyspozycji plik .jpeg powychodzą Ci brzydkie rzeczy na siatce, bo na jpegu wywalają się artefakty, przybliż sobie zdjęcie i zobacz, będą takie mniejsze i większe "piksele". Wszystko to wyjdzie oczywiście na modelu.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności