Skocz do zawartości

Tworzenie biblioteki materiałów


3d_operator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Grupę możesz sobie utworzyć, zmienić nazwę, skasować a nawet zmienić jej kolor. Biblioteki możesz dowolnie przenosić między grupami, jaki sens ma dla Ciebie kopiowanie grupy ? i gdzie ją wkleić ? chyba że myślę o czymś zupełnie innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 3ds Max 2012: W scenie w której masz materiały do zapisania, klikasz:

Rendering -> Material Explorer...

Powinny pokazać się próbki materiałów wraz z nazwami obiektów do których materiały te zostały przypisane.

dalej klikasz:

menu Tools -> Save material as material library...

podajesz nazwę pliku materiału do którego chcesz swoje definicje zapisać (jako plik *.mat).

Dalej, w innej swojej scenie otwierasz edytor materiałów i wczytujesz zapisaną wcześniej definicję (poprzez Open material library).

Jeżeli masz materiały mentalowe, przełącz silnik na mr, bo nie będzie widać materiałów (logiczne), to samo w przypadku vray, itd.

 

Nie wiem czy o to chodziło, chciałem pomóc.

Edytowane przez Pawlito
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności