kielbasa Napisano 6 Kwiecień 2013 Share Napisano 6 Kwiecień 2013 (edytowane) koledzy, Problem jest pewnie dosc blahy, ale nie mam pojecia jak sobie z tym poradzic. Chcialbym zmapowac sciany z bali, ktore mam gotowe juz w pliku maxa (taka dostalem). Cala rzecz polega na tym, ze kiedy nadam UVmap w opcji Box, na skosach bryl tworza sie dziwne rzeczy. Wszystkie bale (na wszystkich scianach dookola) sa jednym obiektem, w modyfikacji edit poly nie sa takze nawet osobnymi elementami. Jak powinienem to zmapowac? Jest na to jakis prosty sposob? [ATTACH=CONFIG]90027[/ATTACH] Edytowane 6 Kwiecień 2013 przez kielbasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekszy0 Napisano 6 Kwiecień 2013 Share Napisano 6 Kwiecień 2013 Unwrapem spróbować zaznaczyć te wszystkie face-y przednie i spróbować plannar? powinno chyba śmignąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kielbasa Napisano 6 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 6 Kwiecień 2013 No a co ze skosami ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shadowsexpe Napisano 6 Kwiecień 2013 Share Napisano 6 Kwiecień 2013 (edytowane) Sa to bale spod archicada ;) w etable poly lub mesh zaznacz polygonami zakończenia bali i przekopuj to do nowego obiektu wtedy spokojnie zmapujesz sobie te zakończenia osobno i to tekstura odpowiadająca przekrojowi przez słoje. poniżej przykład jak to wygląda właśnie robione na modelu z archicada ;) up ---------------------------------------------------------------------------------------------- pokaz w ogóle ta teksturę Edytowane 6 Kwiecień 2013 przez shadowsexpe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się