Skocz do zawartości

Problem z mapowaniem osmiokatnej bryly.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

koledzy,

 

Problem jest pewnie dosc blahy, ale nie mam pojecia jak sobie z tym poradzic.

Chcialbym zmapowac sciany z bali, ktore mam gotowe juz w pliku maxa (taka dostalem).

Cala rzecz polega na tym, ze kiedy nadam UVmap w opcji Box, na skosach bryl tworza sie dziwne rzeczy. Wszystkie bale (na wszystkich scianach dookola) sa jednym obiektem, w modyfikacji edit poly nie sa takze nawet osobnymi elementami. Jak powinienem to zmapowac? Jest na to jakis prosty sposob?

 

[ATTACH=CONFIG]90027[/ATTACH]

Edytowane przez kielbasa
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Sa to bale spod archicada ;) w etable poly lub mesh zaznacz polygonami zakończenia bali i przekopuj to do nowego obiektu wtedy spokojnie zmapujesz sobie te zakończenia osobno i to tekstura odpowiadająca przekrojowi przez słoje. poniżej przykład jak to wygląda właśnie robione na modelu z archicada ;)

up

----------------------------------------------------------------------------------------------

pokaz w ogóle ta teksturę

Edytowane przez shadowsexpe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności