kielbasa Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 (edited) koledzy, Problem jest pewnie dosc blahy, ale nie mam pojecia jak sobie z tym poradzic. Chcialbym zmapowac sciany z bali, ktore mam gotowe juz w pliku maxa (taka dostalem). Cala rzecz polega na tym, ze kiedy nadam UVmap w opcji Box, na skosach bryl tworza sie dziwne rzeczy. Wszystkie bale (na wszystkich scianach dookola) sa jednym obiektem, w modyfikacji edit poly nie sa takze nawet osobnymi elementami. Jak powinienem to zmapowac? Jest na to jakis prosty sposob? [ATTACH=CONFIG]90027[/ATTACH] Edited April 6, 2013 by kielbasa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekszy0 Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Unwrapem spróbować zaznaczyć te wszystkie face-y przednie i spróbować plannar? powinno chyba śmignąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kielbasa Posted April 6, 2013 Author Share Posted April 6, 2013 No a co ze skosami ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shadowsexpe Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 (edited) Sa to bale spod archicada ;) w etable poly lub mesh zaznacz polygonami zakończenia bali i przekopuj to do nowego obiektu wtedy spokojnie zmapujesz sobie te zakończenia osobno i to tekstura odpowiadająca przekrojowi przez słoje. poniżej przykład jak to wygląda właśnie robione na modelu z archicada ;) up ---------------------------------------------------------------------------------------------- pokaz w ogóle ta teksturę Edited April 6, 2013 by shadowsexpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now