Napisano 6 Kwiecień 201312 l koledzy, Problem jest pewnie dosc blahy, ale nie mam pojecia jak sobie z tym poradzic. Chcialbym zmapowac sciany z bali, ktore mam gotowe juz w pliku maxa (taka dostalem). Cala rzecz polega na tym, ze kiedy nadam UVmap w opcji Box, na skosach bryl tworza sie dziwne rzeczy. Wszystkie bale (na wszystkich scianach dookola) sa jednym obiektem, w modyfikacji edit poly nie sa takze nawet osobnymi elementami. Jak powinienem to zmapowac? Jest na to jakis prosty sposob? [ATTACH=CONFIG]90027[/ATTACH] Edytowane 6 Kwiecień 201312 l przez kielbasa
Napisano 6 Kwiecień 201312 l Unwrapem spróbować zaznaczyć te wszystkie face-y przednie i spróbować plannar? powinno chyba śmignąć.
Napisano 6 Kwiecień 201312 l Sa to bale spod archicada ;) w etable poly lub mesh zaznacz polygonami zakończenia bali i przekopuj to do nowego obiektu wtedy spokojnie zmapujesz sobie te zakończenia osobno i to tekstura odpowiadająca przekrojowi przez słoje. poniżej przykład jak to wygląda właśnie robione na modelu z archicada ;) up ---------------------------------------------------------------------------------------------- pokaz w ogóle ta teksturę Edytowane 6 Kwiecień 201312 l przez shadowsexpe
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto