Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

koledzy,

 

Problem jest pewnie dosc blahy, ale nie mam pojecia jak sobie z tym poradzic.

Chcialbym zmapowac sciany z bali, ktore mam gotowe juz w pliku maxa (taka dostalem).

Cala rzecz polega na tym, ze kiedy nadam UVmap w opcji Box, na skosach bryl tworza sie dziwne rzeczy. Wszystkie bale (na wszystkich scianach dookola) sa jednym obiektem, w modyfikacji edit poly nie sa takze nawet osobnymi elementami. Jak powinienem to zmapowac? Jest na to jakis prosty sposob?

 

[ATTACH=CONFIG]90027[/ATTACH]

Edytowane przez kielbasa

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 927
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Unwrapem spróbować zaznaczyć te wszystkie face-y przednie i spróbować plannar? powinno chyba śmignąć.

Napisano

Sa to bale spod archicada ;) w etable poly lub mesh zaznacz polygonami zakończenia bali i przekopuj to do nowego obiektu wtedy spokojnie zmapujesz sobie te zakończenia osobno i to tekstura odpowiadająca przekrojowi przez słoje. poniżej przykład jak to wygląda właśnie robione na modelu z archicada ;)

up

----------------------------------------------------------------------------------------------

pokaz w ogóle ta teksturę

Edytowane przez shadowsexpe

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności