Jump to content

Problem z mapowaniem osmiokatnej bryly.


kielbasa
 Share

Recommended Posts

koledzy,

 

Problem jest pewnie dosc blahy, ale nie mam pojecia jak sobie z tym poradzic.

Chcialbym zmapowac sciany z bali, ktore mam gotowe juz w pliku maxa (taka dostalem).

Cala rzecz polega na tym, ze kiedy nadam UVmap w opcji Box, na skosach bryl tworza sie dziwne rzeczy. Wszystkie bale (na wszystkich scianach dookola) sa jednym obiektem, w modyfikacji edit poly nie sa takze nawet osobnymi elementami. Jak powinienem to zmapowac? Jest na to jakis prosty sposob?

 

[ATTACH=CONFIG]90027[/ATTACH]

Edited by kielbasa
Link to comment
Share on other sites

Sa to bale spod archicada ;) w etable poly lub mesh zaznacz polygonami zakończenia bali i przekopuj to do nowego obiektu wtedy spokojnie zmapujesz sobie te zakończenia osobno i to tekstura odpowiadająca przekrojowi przez słoje. poniżej przykład jak to wygląda właśnie robione na modelu z archicada ;)

up

----------------------------------------------------------------------------------------------

pokaz w ogóle ta teksturę

Edited by shadowsexpe
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy