nielot007 Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 witam tutaj bede dawal modele bez meshsmooth'a (wiem ze to low ale nie wiem czy mi wyjdzie:D:D)co o tym myslicie ?? aha to jest speed:P:P
p_e_t_e_r Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 jak na razie bardzo fajnie. lubie takie siatki w miare oszczędne i czytelne na pierwszys rzut oka.
halogen Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 siemka, narazie niezle wyglada, czekam na wiecej pozdr
nielot007 Napisano 23 Sierpień 2004 Autor Napisano 23 Sierpień 2004 wie ktos moze jak zrobic zeby render bez m.smooth'a wygladla ladnie a nie jak na obrazku z gory dzieki
bartq Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 Smoothing groups (te takie kwadraciki z numerkami ;)) - wybierasz grupę polygonów i nadajesz im ten sam numer - dzięki temu wygładzają się tworząc jednolitą powierzchnię. Btw co z enzo?
imprecis Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 Lub przypisujesz modyfikator Smooth :) I zaznaczasz Auto Smooth :)
nielot007 Napisano 23 Sierpień 2004 Autor Napisano 23 Sierpień 2004 bartq--> enzo tworzy sie:P:P pracuje tylko ze nie robie na razie wnetrza tylko bede chcial go zakonczyc i miec w koncu pierwsza prace:D:D juz nie dlugo pokaze co wyskrobalem mam juz skonczone swiatlo.....ps dzieki bartq za pamiec:D:D a co do problemu to wlasnie nie chcialem zeby bylo smooth... ale czy nie da sie zeby bez m.smootha przy renderze nie bylo widac tych trujkatow tylko czworokaty ( jaK w vieport) jak zamotalem to poznie jeszcze raz wyjasnie dzieki za posty
Eyescream Napisano 23 Sierpień 2004 Napisano 23 Sierpień 2004 Synuś ma rację,najlepiej modyfikatorem smooth on nie zwiększa ilości poly's tylko sprawia że każdego face'a nie traktuje osobno tylko jak jednolity objekt,więc możesz ten modyfikator śmiało stosować(będzie wyglądało jak w viewporcie)
nielot007 Napisano 23 Sierpień 2004 Autor Napisano 23 Sierpień 2004 Eyescream ---> jutro sprawdze jak tak bedzie to wielkie dzieki!! synuś dzieki jak tak bedzie wielkie
nielot007 Napisano 23 Sierpień 2004 Autor Napisano 23 Sierpień 2004 dzieki wam za ta pomoc:D:D ps. to co zamieszczam to sa kilku sekundowe proby (patrzylem czy dziala) jeszcze raz dzieki
nielot007 Napisano 24 Sierpień 2004 Autor Napisano 24 Sierpień 2004 witam kolejny update a konkretniej swiatlo przednie!!!! i co o tym myslicie
kozioo Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 No lampy na pewno nie nadaja sie do modelu LP :| Karoseria w kilku miejscach troszke pokrzywiona, ale ogolnie jest dobrze.
nielot007 Napisano 24 Sierpień 2004 Autor Napisano 24 Sierpień 2004 kozioo--- czemu lampy sie nie nadaja
kozioo Napisano 24 Sierpień 2004 Napisano 24 Sierpień 2004 Wygladaja jakby miały wiecej poly niż cała karoseria :) A to jest troszke dziwne ;)
nielot007 Napisano 24 Sierpień 2004 Autor Napisano 24 Sierpień 2004 no nie wiem ale sie z toba nie zgadzam;) ja chce wymodelowac wszystko na lp czyli wnetrze itp. i chce zeby caly samochod byl low ale zeby byl bardzo szczegolowy ps. chyba masz racje swiatlo ma wiecej (chyba) poly niz karoseria:):) ps2 zrobilem felge w rhino jutro ja zamieszcze (tylko jak bede zamieszczal to sie nie smiac;))
kozioo Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 Już rozumiem o co chodzi, ale i tak wg mnie to dziwne podejscie:] Model który zrobisz nie będzie sie nadawał ani do gry, ani nie będzie dobrym materiałem na stilla. Ale rób jak chcesz.
nielot007 Napisano 25 Sierpień 2004 Autor Napisano 25 Sierpień 2004 kozioo--> dzieki twoim zdolnoscia przkonywania;);) zmieniam koncept i robie normalne lamborghini:D:D ps. prosba do moderatorow czy mogliby zmienic nazwe tematu :D:D na Pojazd 3d: lamborghini z gory dzieki --- MOD: zmienione ;)
kingwins Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 Nielot, z początku to miał być low poly? Wyglądał fajnie, teraz widać jakieś bugi, wygładziłeś go czy tylko cieniowanie dałeś? No i w czym renderujesz? ps czarny wygląda najfajniej
nielot007 Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 kingwins--> tzw nie wiem co ja wogol miale robic to mial byc samochod bez meshsmooth:D:D ale jak kozioo powiedzial low poly tez nie bo chcialem robic go szczegolowo:D:D wygladzilem go modyfikatorem smooth rendering maxowski:(:(
nielot007 Napisano 26 Sierpień 2004 Autor Napisano 26 Sierpień 2004 Witam!! zamieszczam pierwszy renderek nowego swiezego lamborghini ps. nie patrzcie na maske ani na tyl gdyz ich jeszcze nie " zaostrzylem " zrobilem tylko przod (chyba zauwarzycie co..) wytkniecie bledow mile widziane;);)
nielot007 Napisano 29 Sierpień 2004 Autor Napisano 29 Sierpień 2004 Witam po dlugiej ciezkiej walce mam zrobiony przod (jeszcze troche sie poporawia..) wiem ze toprnie mi to idzie ale.... ps. dzieki sikham'owi za podpowiedz co do jednego mojego problemu (nie zorientowalem sie ze tak to mozna rozegrac:D:D) jeszcze to miejsce i inne nie sa super ale bede nad tym pracowal:):)
sikham Napisano 29 Sierpień 2004 Napisano 29 Sierpień 2004 muszisz ładnie zaokrąglić nadkole :) ja też niewiedziałem jak ten kawalek zrobić naszczęście mam na dysku mój model i tam oblokałem ;) eh ta skleroza
nielot007 Napisano 29 Sierpień 2004 Autor Napisano 29 Sierpień 2004 nadkole sie zaokragli....(chyba;)) ty to przynajmniej masz modele na ktorych jest wszystko dobrze a ja co.....robie ale nie chce wyjsc:D:D:D:D pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się