Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Mam cholernie ciężki problem. Zebrałem wszystkie referencje biegu, wyglądu geparda. Mam potrzebne tekstury. Odpalam maxa i problem. Jak mam zacząć? Próbowałem się zabierać za to jak za modelowanie człowieka ale nie wychodziło. Po prostu nie wiem od czego zacząć.

 

Dodam, że to pierwsza próba modelowania jakichkolwiek zwierząt, aczkolwiek mam doświadczenie w modelowaniu ludzi. Pytanie kieruję do tych którzy modelowali już to zwierze, bądź mają jakikolwiek pomysł jak to ugryźć. Model będzie przeznaczony do animacji, więc siatka musi być... no w miarę zdatna, ale gładka... :)

Metoda najlepiej polygonami.

 

Dziękuję, pozdrawiam i liczę na jak najszybszą odpowiedź.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Cześć.

 

Najpierw co do poprawnej topologii siatki pod animację, zajrzyj sobie tutaj:

 

http://www.3dworldmag.com/2012/10/01/qa-how-do-i-make-good-topology-for-rigging/#null

 

wszystko jest pod Cinemę, ale topologia to topologia - w Maxie praktycznie to samo.

 

Co do samej techniki modelowania - wiadomo, poly najlepiej. Zobacz sobie np. tutaj:

 

http://www.tutorialshine.com/3ds-max-tutorials/modeling/91-dog-modeling-tutorial

 

Powodzenia, pozdrawiam!

Napisano

Oj dziękuje Panowie, ale nadal mi to nie idzie. Pewnie to przez brak doświadczenia w tym temacie, ale wyrobi się nawyk i będzie po kłopocie :)

Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności