Jump to content

Modelowanie geparda


Rodriquez
 Share

Recommended Posts

Witam.

Mam cholernie ciężki problem. Zebrałem wszystkie referencje biegu, wyglądu geparda. Mam potrzebne tekstury. Odpalam maxa i problem. Jak mam zacząć? Próbowałem się zabierać za to jak za modelowanie człowieka ale nie wychodziło. Po prostu nie wiem od czego zacząć.

 

Dodam, że to pierwsza próba modelowania jakichkolwiek zwierząt, aczkolwiek mam doświadczenie w modelowaniu ludzi. Pytanie kieruję do tych którzy modelowali już to zwierze, bądź mają jakikolwiek pomysł jak to ugryźć. Model będzie przeznaczony do animacji, więc siatka musi być... no w miarę zdatna, ale gładka... :)

Metoda najlepiej polygonami.

 

Dziękuję, pozdrawiam i liczę na jak najszybszą odpowiedź.

Link to comment
Share on other sites

Cześć.

 

Najpierw co do poprawnej topologii siatki pod animację, zajrzyj sobie tutaj:

 

http://www.3dworldmag.com/2012/10/01/qa-how-do-i-make-good-topology-for-rigging/#null

 

wszystko jest pod Cinemę, ale topologia to topologia - w Maxie praktycznie to samo.

 

Co do samej techniki modelowania - wiadomo, poly najlepiej. Zobacz sobie np. tutaj:

 

http://www.tutorialshine.com/3ds-max-tutorials/modeling/91-dog-modeling-tutorial

 

Powodzenia, pozdrawiam!

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy