Skocz do zawartości

Modelowanie geparda


Rodriquez

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam cholernie ciężki problem. Zebrałem wszystkie referencje biegu, wyglądu geparda. Mam potrzebne tekstury. Odpalam maxa i problem. Jak mam zacząć? Próbowałem się zabierać za to jak za modelowanie człowieka ale nie wychodziło. Po prostu nie wiem od czego zacząć.

 

Dodam, że to pierwsza próba modelowania jakichkolwiek zwierząt, aczkolwiek mam doświadczenie w modelowaniu ludzi. Pytanie kieruję do tych którzy modelowali już to zwierze, bądź mają jakikolwiek pomysł jak to ugryźć. Model będzie przeznaczony do animacji, więc siatka musi być... no w miarę zdatna, ale gładka... :)

Metoda najlepiej polygonami.

 

Dziękuję, pozdrawiam i liczę na jak najszybszą odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Cześć.

 

Najpierw co do poprawnej topologii siatki pod animację, zajrzyj sobie tutaj:

 

http://www.3dworldmag.com/2012/10/01/qa-how-do-i-make-good-topology-for-rigging/#null

 

wszystko jest pod Cinemę, ale topologia to topologia - w Maxie praktycznie to samo.

 

Co do samej techniki modelowania - wiadomo, poly najlepiej. Zobacz sobie np. tutaj:

 

http://www.tutorialshine.com/3ds-max-tutorials/modeling/91-dog-modeling-tutorial

 

Powodzenia, pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności