Rodriquez Napisano 9 Kwiecień 2013 Share Napisano 9 Kwiecień 2013 Witam. Mam cholernie ciężki problem. Zebrałem wszystkie referencje biegu, wyglądu geparda. Mam potrzebne tekstury. Odpalam maxa i problem. Jak mam zacząć? Próbowałem się zabierać za to jak za modelowanie człowieka ale nie wychodziło. Po prostu nie wiem od czego zacząć. Dodam, że to pierwsza próba modelowania jakichkolwiek zwierząt, aczkolwiek mam doświadczenie w modelowaniu ludzi. Pytanie kieruję do tych którzy modelowali już to zwierze, bądź mają jakikolwiek pomysł jak to ugryźć. Model będzie przeznaczony do animacji, więc siatka musi być... no w miarę zdatna, ale gładka... :) Metoda najlepiej polygonami. Dziękuję, pozdrawiam i liczę na jak najszybszą odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mafida Napisano 9 Kwiecień 2013 Share Napisano 9 Kwiecień 2013 Zacznij od boxa, potem już pójdzie z górki;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 9 Kwiecień 2013 Share Napisano 9 Kwiecień 2013 Cześć. Najpierw co do poprawnej topologii siatki pod animację, zajrzyj sobie tutaj: http://www.3dworldmag.com/2012/10/01/qa-how-do-i-make-good-topology-for-rigging/#null wszystko jest pod Cinemę, ale topologia to topologia - w Maxie praktycznie to samo. Co do samej techniki modelowania - wiadomo, poly najlepiej. Zobacz sobie np. tutaj: http://www.tutorialshine.com/3ds-max-tutorials/modeling/91-dog-modeling-tutorial Powodzenia, pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rodriquez Napisano 11 Kwiecień 2013 Autor Share Napisano 11 Kwiecień 2013 Oj dziękuje Panowie, ale nadal mi to nie idzie. Pewnie to przez brak doświadczenia w tym temacie, ale wyrobi się nawyk i będzie po kłopocie :) Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi