Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Przyszła wiosna. Pora wpuścić trochę świeżego powietrza w nieco przykurzony warsztat.

Temat: para interior- półzbliżenie na zawartość stoliczka w tle na rozmyciu reszta historii.

 

Pierwszy etap (modele) mniej więcej gotowy.

Projekt traktuję jako interdyscyplinarny trening (nie zajmuję się wizualizacjami tego typu)

proszę o krytykę i rady.

 

modeleo.jpg

Edytowane przez kolaborant

  • Odpowiedzi 12
  • Wyświetleń 3,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciężko cokolwiek powiedzieć na tym etapie, ale obrócił bym nóż po prawej stronie bo wydaje się balansować na ostrzu. Czy kompozycja jest w porządku pokażą ustawienia świateł i kamery. Powodzenia.

Napisano
  • Autor

Jest postęp. Oczywiście całość dalej mocno zaszumiona

ale wizualnie docelowo będę mniej więcej w tę stronę podążać.

 

szkicoswietlenie2.jpg

Napisano

Wydaje mi się, że mój post został zignorowany - pisałem o tym nożu.

 

Bardzo ładnie, mimo szumów wszystko wydaje się prawdziwe.

Możesz napisać coś więcej o etapach tworzenia?

Napisano
  • Autor

Biolo_idiota nie zignorowałem Twojej uwagi. Wzorowałem się na realnie istniejącym modelu noża i rękojeść w stosunku do ostrza jest przekręcona o 90 stopni. Po Twojej uwadze nieco spłaszczyłem rączkę. Choć może tego nie widać bo metal odbija w sobie obrus i traci na wizualnej wadze / stabilności.

 

Jeśli chodzi o sam proces przygotowania to dość typowo (od ogółu do szczegółu):

- fotka referencyjna

- model sceny (pomieszczenie zamknięte samo w sobie jest duże ale znajduje się w nim nie wiele więcej niż to, co widać w kadrze)

- praca na białych bryłach w celu ustalenia kluczowych świateł (warto pracować nad jednym światłem jednocześnie np. jakieś jedno boczne o lekko niebieskawym zabarwieniu zostawiamy włączone a pozostałe wygaszamy - tak lepiej widać obszar działania światła potem dodajemy kolejne i powtarzamy proces)

- zabawa z materiałami - tutaj wiele pracy nie miałem część materiałów które są na rozmyciu potraktowałem "po macoszemu" natomiast pierwszy plan to dość ascetyczne i proste materiały bez tekstur. Aby szkło miało coś ciekawego do powiedzenia nadałem jednej z niewidocznych ścian teksturę ze zdjęciem wnętrza jakiejś restauracji ( dzięki ikkiz za podpowiedź).

- następnie dodałem głębię ostrości

- na końcu trochę zabawy w ustawieniach nodów compositing'u (jasność/kontrast, kolorki, dispersion, lekkie wyostrzenie).

 

Na dzisiejszą noc nastawię pewnie render. Zobaczymy co rano wyjdzie.

Edytowane przez kolaborant

Napisano

Z nożem wprowadził mnie w błąd model z lewej strony, naprawdę Twoja praca wygląda bardzo realistycznie już teraz.

 

Chętnie zobaczę efekt końcowy.

Napisano
  • Autor

Nie ma co przeciągać tematu. Myślę, że to już wersja finalna.

Kilka słów tytułem podsumowania:

 

Blender> Cycles

render 6K ~8,5h

(1000x700) - CPU 2600K

 

 

wiz2fin.jpg

 

 

Dzięki za zainteresowanie, uwagi i miłe słowa.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.