Napisano 6 Maj 201311 l Witam, Czy ktoś ma pomysł jak wymodelować taki pokrowiec przy pomocy Clotha ? http://srv1.vm-images.net/sys/resource.ashx?guid=8f68a78b12274202b7c6aaccc96016ee&s=900&p=10 Czy da się w Cloth ustawić jakąś siłę która będzie "ściągać" materiał do środka tak jakby był najpierw rozciągnięty a potem ściągał się i opinał na obiekcie? [ATTACH=CONFIG]90408[/ATTACH] Pozdrawiam :) PS. Podobno lepiej używać innego obiektu do kolizji niż właściwy model, podobno ma to związek z tym że cloth nie lubi "ostrych" krawędzi i lepiej przygotować coś uproszczonego i pozaokrąglanego na czym "szmata" się rozwiesi?
Napisano 6 Maj 201311 l Ja Ci polecam do modelowania takich rzeczy program Marvelous Designer. Zrobisz to w nim dużo szybciej i łatwiej. Możesz sobie ściągnąc triala: http://www.marvelousdesigner.com/Marvelous/Downloads.aspx
Napisano 6 Maj 201311 l Można np. podpiąć odpowiednie vertexy clotha do animowanego, zmniejszającego obwód cylindra.
Napisano 6 Maj 201311 l Tak jak pisze mafida. Dodatkowo potem możesz pokombinować i potraktować folię kilkoma modyfikatorami, które totalnie popsują siatkę, ale dzięki temu uzyskasz fajny efekt zagnieceń na folii prawie że z automatu, zobacz co napisałem w tym poście: http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=86645&p=1134720&viewfull=1#post1134720 oczywiście zrób wszystko z głową - a powinno wyjść ładnie. Pozdrawiam!
Napisano 7 Maj 201311 l Autor Yeah :) Mafida i Miłosz to chyba najlepsze rozwiązanie, no i Miłosz - świetny tutorial z tą kartką, brawo brawo :) na prawdę mega, jeszcze można by tam zaznaczyć na Plane środek sam z miękkim zaznaczeniem, Tiger - ten programik fajny ale nie mam czasu się go uczyć i pewnie "darmowy" nie jest ;)