Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

 

Czy ktoś ma pomysł jak wymodelować taki pokrowiec przy pomocy Clotha ?

 

http://srv1.vm-images.net/sys/resource.ashx?guid=8f68a78b12274202b7c6aaccc96016ee&s=900&p=10

 

Czy da się w Cloth ustawić jakąś siłę która będzie "ściągać" materiał do środka tak jakby był najpierw rozciągnięty a potem ściągał się i opinał na obiekcie?

 

[ATTACH=CONFIG]90408[/ATTACH]

 

Pozdrawiam :)

 

PS.

Podobno lepiej używać innego obiektu do kolizji niż właściwy model, podobno ma to związek z tym że cloth nie lubi "ostrych" krawędzi i lepiej przygotować coś uproszczonego i pozaokrąglanego na czym "szmata" się rozwiesi?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 936
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Można np. podpiąć odpowiednie vertexy clotha do animowanego, zmniejszającego obwód cylindra.

Napisano

Tak jak pisze mafida. Dodatkowo potem możesz pokombinować i potraktować folię kilkoma modyfikatorami, które totalnie popsują siatkę, ale dzięki temu uzyskasz fajny efekt zagnieceń na folii prawie że z automatu, zobacz co napisałem w tym poście:

 

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=86645&p=1134720&viewfull=1#post1134720

 

oczywiście zrób wszystko z głową - a powinno wyjść ładnie.

 

Pozdrawiam!

Napisano
  • Autor

Yeah :)

 

Mafida i Miłosz to chyba najlepsze rozwiązanie, no i Miłosz - świetny tutorial z tą kartką, brawo brawo :) na prawdę mega, jeszcze można by tam zaznaczyć na Plane środek sam z miękkim zaznaczeniem,

 

Tiger - ten programik fajny ale nie mam czasu się go uczyć i pewnie "darmowy" nie jest ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności