Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

pojawił mi się następujący problem - na niektórych powierzchniach odbija się zwielokrotniona bitmapa, która została umieszczona w slocie GI environment (skylight) override oraz Reflection/refraction environment override. Skąd taki efekt i jak to naprawić?

 

problemri.jpg

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Pomogło :) a teraz następne pytanie - w miejscach gdzie mam szybę za nią renderuje się owa mapa, już odpowiednim rozmiarze, ale czy jest jakaś opcja która sprawi, ze nie będzie się ona renderować, tak by można było wstawić w ps inne tło?

 

23868937.jpg

Napisano

Sposób który opisał kolega jest poprawny, po prostu musisz zmienić materiał, w opcjach refrakcji affect alfa.

 

Wiesz jak korzystać z Alfa Map?

 

Możesz też zapisac RGB jako PNG, przy odpowiednich ustawieniach powinno być w porządku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności