Napisano 5 Czerwiec 201311 l Wydaje mi się, że to nic nowego... Po prostu dodane kolizje do skina widziałem jak ludzie to robienia kolizji używali nCloath, ICE etc.
Napisano 5 Czerwiec 201311 l legomir - i kilka osob reprezentujacych kilka uniwersytetow pojechalo na siggraph zeby zaprezentowac "nic nowego"..? Interesujace. Ton Roosendaal zdaje sie poczynil juz pewne kroki zeby wdrozyc to do Blendera.
Napisano 5 Czerwiec 201311 l Słowem kluczem w tej publikacji jest realtime. Choć nie jest to pierwsze zastosowanie SDFów (chyba większość systemów mięśni tak działa), żadne nie było tak praktyczne jak ta technika. Deformacje skóry, kolizje etc. w czasie rzeczywistym we viewporcie? Przecież animatorzy daliby się za to pokrajać (zresztą nie tylko oni, także ci, którzy muszą potem naprawiać intersekcje w siatce :) ). Edytowane 5 Czerwiec 201311 l przez SYmek
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto