Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 892
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wydaje mi się, że to nic nowego... Po prostu dodane kolizje do skina widziałem jak ludzie to robienia kolizji używali nCloath, ICE etc.

Napisano

legomir - i kilka osob reprezentujacych kilka uniwersytetow pojechalo na siggraph zeby zaprezentowac "nic nowego"..? Interesujace.

 

Ton Roosendaal zdaje sie poczynil juz pewne kroki zeby wdrozyc to do Blendera.

Napisano

Słowem kluczem w tej publikacji jest realtime. Choć nie jest to pierwsze zastosowanie SDFów (chyba większość systemów mięśni tak działa), żadne nie było tak praktyczne jak ta technika. Deformacje skóry, kolizje etc. w czasie rzeczywistym we viewporcie? Przecież animatorzy daliby się za to pokrajać (zresztą nie tylko oni, także ci, którzy muszą potem naprawiać intersekcje w siatce :) ).

Edytowane przez SYmek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności