legomir Napisano 5 Czerwiec 2013 Napisano 5 Czerwiec 2013 Wydaje mi się, że to nic nowego... Po prostu dodane kolizje do skina widziałem jak ludzie to robienia kolizji używali nCloath, ICE etc.
Nezumi Napisano 5 Czerwiec 2013 Napisano 5 Czerwiec 2013 legomir - i kilka osob reprezentujacych kilka uniwersytetow pojechalo na siggraph zeby zaprezentowac "nic nowego"..? Interesujace. Ton Roosendaal zdaje sie poczynil juz pewne kroki zeby wdrozyc to do Blendera.
SYmek Napisano 5 Czerwiec 2013 Napisano 5 Czerwiec 2013 (edytowane) Słowem kluczem w tej publikacji jest realtime. Choć nie jest to pierwsze zastosowanie SDFów (chyba większość systemów mięśni tak działa), żadne nie było tak praktyczne jak ta technika. Deformacje skóry, kolizje etc. w czasie rzeczywistym we viewporcie? Przecież animatorzy daliby się za to pokrajać (zresztą nie tylko oni, także ci, którzy muszą potem naprawiać intersekcje w siatce :) ). Edytowane 5 Czerwiec 2013 przez SYmek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się