mateusz_s Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 wygląda mega: Link to comment Share on other sites More sharing options...
legomir Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 Wydaje mi się, że to nic nowego... Po prostu dodane kolizje do skina widziałem jak ludzie to robienia kolizji używali nCloath, ICE etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 legomir - i kilka osob reprezentujacych kilka uniwersytetow pojechalo na siggraph zeby zaprezentowac "nic nowego"..? Interesujace. Ton Roosendaal zdaje sie poczynil juz pewne kroki zeby wdrozyc to do Blendera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SYmek Posted June 5, 2013 Share Posted June 5, 2013 (edited) Słowem kluczem w tej publikacji jest realtime. Choć nie jest to pierwsze zastosowanie SDFów (chyba większość systemów mięśni tak działa), żadne nie było tak praktyczne jak ta technika. Deformacje skóry, kolizje etc. w czasie rzeczywistym we viewporcie? Przecież animatorzy daliby się za to pokrajać (zresztą nie tylko oni, także ci, którzy muszą potem naprawiać intersekcje w siatce :) ). Edited June 5, 2013 by SYmek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now