Jump to content

Nowa metoda automatycznego skinowania


Recommended Posts

legomir - i kilka osob reprezentujacych kilka uniwersytetow pojechalo na siggraph zeby zaprezentowac "nic nowego"..? Interesujace.

 

Ton Roosendaal zdaje sie poczynil juz pewne kroki zeby wdrozyc to do Blendera.

Link to comment
Share on other sites

Słowem kluczem w tej publikacji jest realtime. Choć nie jest to pierwsze zastosowanie SDFów (chyba większość systemów mięśni tak działa), żadne nie było tak praktyczne jak ta technika. Deformacje skóry, kolizje etc. w czasie rzeczywistym we viewporcie? Przecież animatorzy daliby się za to pokrajać (zresztą nie tylko oni, także ci, którzy muszą potem naprawiać intersekcje w siatce :) ).

Edited by SYmek
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy