Master Kiełbaster Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Wszyscy zaczynają a ja już skończyłem. 6 godzin roboty z montażem(nielinniowym). Czekam na oskara. Nie czepiajcie się że skołonu nie skończyła bo to przez za krótkie ręce. Scenografie zaprojektował brat. Modelkę ubrał Edytor Materiałów. Lala na rowerze coming soon this summer. 3 2 1 http://members.lycos.co.uk/masterkielbaster/jak.avi 500 kb (prawym na linka i zapisz element docelowy jako..)
Loono Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Bieg oraz pompki wygladaja bardzo sztucznie.
Lucas Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Dokaładnie, pompki powinny być głębsze a ręce raczej równolegle, tutaj jakoś do środka idą.
leander Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Super, ze lala juz sie rusza :) Niech trenuje, trenuje, bez pracy nie ma kolaczy, jak mawiaja kucharze.
DarK Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 Jakoś te pompki i bieg mi nie przypadly do gustu ;o
Marcin Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 ta zapewne te animki byly jedynie czescia testu riggu a z pewnoscia nie czescia animacji ;) a wy sie czepiacie ;]
Fr3d3k Napisano 26 Sierpień 2004 Napisano 26 Sierpień 2004 ..omg ! imo pompki sa dobre ..widac ze sie kobita męczy ..
t0m3k Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 pompki troche za "plytkie" a bieg... kicha, szczegolnie to zderzenie ze sciana na koncu :)
Ka21k Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 U mnie juz tez sie lalka rusza (jak se przesune mysza) :D
Kris_R Napisano 27 Sierpień 2004 Napisano 27 Sierpień 2004 rusza się rusza.. :) niech trenuje zajadle... na razie jeszcze daleka droga przed nią
Piotr Dobosz Napisano 29 Sierpień 2004 Napisano 29 Sierpień 2004 swietnie:) pompki troszke slabo ale napewno bedzie oki:) dalo by sie zobaczyc Rig? pozdrawiam
Master Kiełbaster Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 Prosze bardzo :) Wszystko robione na vertexach.
big_white_ninja Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 Czy możesz poisać jak przyczepiasz wertexy do kości w Physique? Właśnie korzystam z physique i umiem ustawiać tylko koperty.
Michas Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 wybierasz sobie vertexa, i dajesz assign to link każda kość ma linka (żółtą linię biegnącą przez kość). musisz uważnie sprawdzić czy vertex nie jest podpięty do dwóch linków równocześnie (np. do ręki i nogi) bo wtedy wyjdą farmazony :)
Master Kiełbaster Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 jeszcze na początek przy dodawaniu kości odznaczasz opcję create evenlopes.
Michas Napisano 30 Sierpień 2004 Napisano 30 Sierpień 2004 Master gdzie ta opcja jest ?:) bo mi sie przyda :}
Master Kiełbaster Napisano 30 Sierpień 2004 Autor Napisano 30 Sierpień 2004 Po dodaniu modyfikatora phisique klikasz na takiego czarnego ludka (atach to node) wybierasz jakąś kość, otwiera sie okno i tam jest :)
Master Kiełbaster Napisano 11 Wrzesień 2004 Autor Napisano 11 Wrzesień 2004 Updacik: [zmiana koncepcji(Czy można startować do bitwy z dwiema pracami?)] http://members.lycos.co.uk/masterkielbaster/lala_renesansu.avi {prawym na linka i zapisz element docelowy jako}
Michas Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 buahahahaha Master ostra ta animka to twój głosik ?:P te wejscia mikrofonu i buczenie :> ehehehehe ostrooooooooooooo :D
Ka21k Napisano 11 Wrzesień 2004 Napisano 11 Wrzesień 2004 hahahaah to jest niezle. Powinien byc jeszcze jeden temat: śmieszne zdarzenie czy jakoś tak :D P.S. Master daj jakieś szanse. Jak tak hurtem polecisz to nagrod zabraknie :)
Rekomendowane odpowiedzi