rozpruwacz Napisano 23 Czerwiec 2013 Share Napisano 23 Czerwiec 2013 Mam w maxie taki obrazek skladajacy sie z kilku elementow, niektore z nich sie poruszaja. Przy renderze ruchome elementy zostaja rozmazane w motion blurze - efekt jest bardzo fajny. Teraz chcialbym miec z tego tez animacje.... powiedzmy ze 360° - tylko chce aby motion blur sie nie zmienil, czyli niech bedzie ze animacja 360°ma 200 klatek, ale motion blur musi byc brany tylko z klatki nr20. Cos troche jak "bullet time" z matrixa. Jedynym rozwiazaniem jakie widze, to stworzenie osobnej kamery do kazdej klatki - i pokolei ich wyrenderowanie w tej samej sekundzie animacji. Czyli chcialbym z zanimowanej camery, z jej sciezki, wygenerowac po jednej kamerze na klatke wzduz sciezki ruchu orginalnej kamery. Troche trudno to wytlumaczyc ale mam nadzieje ze rozumiesz. Ma ktos pojecie jak to moge zrobic moze? z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maniom Napisano 25 Czerwiec 2013 Share Napisano 25 Czerwiec 2013 A nie może być jeden render panoramiczny pokazujący 360 stopni na raz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 25 Czerwiec 2013 Share Napisano 25 Czerwiec 2013 (edytowane) Rozpruwacz: Efekt nazywa się timeslice, a nie bullet time. Pomyliłeś pojęcia i nie wiedziałem o co chodzi. Szczerze mówiąc nie mam pomysłu jak to zrobić. Może wyjściem byłoby odtworzenie fizycznej metody jaką się to uzyskuje, czyli ustawienie z pomocą arraya tylu kamer ile klatek ma trwać obrót, a potem ich render. Trzeba by to natomiast załatwić skryptem, bo nie słyszałem szczerze mówiąc o takiej opcji w maksie. EDIT: Taki skypt znalazłem. Spróbuj rozstawić kamery arrayem, a potem dodać je z jego pomocą. Powinno pójść, chociaż sam nie sprawdzałem. Batch renderem też można by to zrobić, problem jest natomiast taki, że dla każdej kamery trzeba wtedy osobno wszystko w opcjach batch rendera ustawiać. Tyle że przecież timeslice z matrixa nie miał motion blura;) Edytowane 25 Czerwiec 2013 przez Lucek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozpruwacz Napisano 25 Czerwiec 2013 Autor Share Napisano 25 Czerwiec 2013 super Lucek, dzieki za pomoc. Teraz przyznam sie ze to nie ma byc 360° tylko animacja ze zwyklym ruchem kamery.... czyli przez array tego nie zalatwie.... Mysle ze moge to zrobic tak: Animuje sobie ruch kamery. Nastepnie potrzebuje scriptu, ktory wyrenderuje cala animacje, przy czym co jedna klatke, bedzie o -1 przesuwal keys camery, przez co uzyskam niezmiennosc sceny, przy ruchu kamery.... szkoda ze nie umiem maxscriptu tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 25 Czerwiec 2013 Share Napisano 25 Czerwiec 2013 to lepiej znormalizuj sobie spline'a i snapnij kamery do punktów na nim. Chyba da się tak zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozpruwacz Napisano 26 Czerwiec 2013 Autor Share Napisano 26 Czerwiec 2013 dzieki, zobacze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się