kato555 Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Witam Czy ma ktoś namiary na jakieś tutoriale lub wie jak zrobić materiały jak w temacie? Nie wiem czy przy przypadkiem Kliment Woroszyłow nie używa tego rodzaju malowania w swoich pracach. Co prawda w sieci są w miarę dobre tekstury. Jednak jeżeli już znajdzie się naprawdę dobrej jakości okazuje się że jest mało przystępna ze względu na zaimplementowane jakieś rozmyte logo czy inne pierdoły. Poniżej przedstawiam zdjęcie z próbki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 To co pokazales to ciemno szary material, z reflectem na jakies 50-70% i niska wartoscia gloss, pewnie 0,5 albo cosik i w zasadzie tyle. Wartosci oczywiscie na oko i do dostosowania w zaleznosci od sceny. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biolo_idiota Posted June 27, 2013 Share Posted June 27, 2013 Ja tutaj jeszcze widzę delikatny smoke, lub noise w slocie bump resztę podobnie jak Mirach napisał bym próbował. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kato555 Posted June 28, 2013 Author Share Posted June 28, 2013 Dzięki za odpowiedzi. W Bump wrzuciłem Nois z ustawieniem Size na 1. W Reflection wrzuciłem Reflect/Refract. Bump i reflection ustawiłem na 30%. Światła i render ustawione wg http://www.secondpicture.com/tutorials/3d/clay_render_in_3ds_max.html. Shader Blinn. Tło zmienione na białe w panelu Rendering/Envinronment. Nie wiem tylko o co chodzi z tym Gloss. Opcja w parametrach Shadera czy chodzi może o mapę Glossiness? Tylko jaki materiał w to wrzucić. Kombinowałem z tymi parametrami ale za każdym razem ciemny szary robił się jasny. Może trzeba zmienić ustawienia światła? Wyszło mi coś takiego. Dalekie od oryginału :D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirach Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Taaaak.... jakby to napisac. W pierwszym poscie podales przyklad z vraya z odbijącym materialem z tlem w ktorym jest co odbijac. W drugim poscie pokazales material z tutoriala do Scanline'a z materialem ktory w ogole nie odbija i nie ma tla do odbijania. Nic dziwnego ze masz kompletnie rozne efekty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kramon Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Gwoli scislosci to studio z 1 posta to tradycyjne 3 lampy wielka plaszczyzna, swiecaca na bialo po lewej 2 razy mniejsza troche niebieska i po prawej tej samej wielkosci troche czerwona, najbardziej klasyczne studio ;) Swiat czarny. Troche glowa trzeba ruszyc robisz material ktory glownie jest glossy to musi sie w nim cos odbijac a jak dasz world bialy to wszedzie bedzie to samo Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacekszy0 Posted June 29, 2013 Share Posted June 29, 2013 Gwoli scislosci to studio z 1 posta to tradycyjne 3 lampy wielka plaszczyzna, swiecaca na bialo po lewej 2 razy mniejsza troche niebieska i po prawej tej samej wielkosci troche czerwona, najbardziej klasyczne studio ;) Swiat czarny. Troche glowa trzeba ruszyc robisz material ktory glownie jest glossy to musi sie w nim cos odbijac a jak dasz world bialy to wszedzie bedzie to samo Dobrze mówi :) zrób jakieś proste studio bo widać, że w kuli się odbija albo lampy albo to są ściany jakieś albo zapodaj sobie hdri mapkę jakąś Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now