Skocz do zawartości

Iron/Cast iron materiał


kato555

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy ma ktoś namiary na jakieś tutoriale lub wie jak zrobić materiały jak w temacie? Nie wiem czy przy przypadkiem Kliment Woroszyłow nie używa tego rodzaju malowania w swoich pracach. Co prawda w sieci są w miarę dobre tekstury. Jednak jeżeli już znajdzie się naprawdę dobrej jakości okazuje się że jest mało przystępna ze względu na zaimplementowane jakieś rozmyte logo czy inne pierdoły. Poniżej przedstawiam zdjęcie z próbki. sy9f.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dzięki za odpowiedzi. W Bump wrzuciłem Nois z ustawieniem Size na 1. W Reflection wrzuciłem Reflect/Refract. Bump i reflection ustawiłem na 30%. Światła i render ustawione wg http://www.secondpicture.com/tutorials/3d/clay_render_in_3ds_max.html. Shader Blinn. Tło zmienione na białe w panelu Rendering/Envinronment. Nie wiem tylko o co chodzi z tym Gloss. Opcja w parametrach Shadera czy chodzi może o mapę Glossiness? Tylko jaki materiał w to wrzucić. Kombinowałem z tymi parametrami ale za każdym razem ciemny szary robił się jasny. Może trzeba zmienić ustawienia światła? Wyszło mi coś takiego. Dalekie od oryginału :D. sls9.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taaaak.... jakby to napisac. W pierwszym poscie podales przyklad z vraya z odbijącym materialem z tlem w ktorym jest co odbijac. W drugim poscie pokazales material z tutoriala do Scanline'a z materialem ktory w ogole nie odbija i nie ma tla do odbijania. Nic dziwnego ze masz kompletnie rozne efekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli scislosci to studio z 1 posta to tradycyjne 3 lampy wielka plaszczyzna, swiecaca na bialo po lewej 2 razy mniejsza troche niebieska i po prawej tej samej wielkosci troche czerwona, najbardziej klasyczne studio ;)

 

Swiat czarny.

 

Troche glowa trzeba ruszyc robisz material ktory glownie jest glossy to musi sie w nim cos odbijac a jak dasz world bialy to wszedzie bedzie to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gwoli scislosci to studio z 1 posta to tradycyjne 3 lampy wielka plaszczyzna, swiecaca na bialo po lewej 2 razy mniejsza troche niebieska i po prawej tej samej wielkosci troche czerwona, najbardziej klasyczne studio ;)

 

Swiat czarny.

 

Troche glowa trzeba ruszyc robisz material ktory glownie jest glossy to musi sie w nim cos odbijac a jak dasz world bialy to wszedzie bedzie to samo

 

Dobrze mówi :) zrób jakieś proste studio bo widać, że w kuli się odbija albo lampy albo to są ściany jakieś albo zapodaj sobie hdri mapkę jakąś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności