Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Czy ma ktoś namiary na jakieś tutoriale lub wie jak zrobić materiały jak w temacie? Nie wiem czy przy przypadkiem Kliment Woroszyłow nie używa tego rodzaju malowania w swoich pracach. Co prawda w sieci są w miarę dobre tekstury. Jednak jeżeli już znajdzie się naprawdę dobrej jakości okazuje się że jest mało przystępna ze względu na zaimplementowane jakieś rozmyte logo czy inne pierdoły. Poniżej przedstawiam zdjęcie z próbki. sy9f.jpg

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To co pokazales to ciemno szary material, z reflectem na jakies 50-70% i niska wartoscia gloss, pewnie 0,5 albo cosik i w zasadzie tyle. Wartosci oczywiscie na oko i do dostosowania w zaleznosci od sceny.

Napisano
  • Autor

Dzięki za odpowiedzi. W Bump wrzuciłem Nois z ustawieniem Size na 1. W Reflection wrzuciłem Reflect/Refract. Bump i reflection ustawiłem na 30%. Światła i render ustawione wg http://www.secondpicture.com/tutorials/3d/clay_render_in_3ds_max.html. Shader Blinn. Tło zmienione na białe w panelu Rendering/Envinronment. Nie wiem tylko o co chodzi z tym Gloss. Opcja w parametrach Shadera czy chodzi może o mapę Glossiness? Tylko jaki materiał w to wrzucić. Kombinowałem z tymi parametrami ale za każdym razem ciemny szary robił się jasny. Może trzeba zmienić ustawienia światła? Wyszło mi coś takiego. Dalekie od oryginału :D. sls9.png

Napisano

Taaaak.... jakby to napisac. W pierwszym poscie podales przyklad z vraya z odbijącym materialem z tlem w ktorym jest co odbijac. W drugim poscie pokazales material z tutoriala do Scanline'a z materialem ktory w ogole nie odbija i nie ma tla do odbijania. Nic dziwnego ze masz kompletnie rozne efekty.

Napisano

Gwoli scislosci to studio z 1 posta to tradycyjne 3 lampy wielka plaszczyzna, swiecaca na bialo po lewej 2 razy mniejsza troche niebieska i po prawej tej samej wielkosci troche czerwona, najbardziej klasyczne studio ;)

 

Swiat czarny.

 

Troche glowa trzeba ruszyc robisz material ktory glownie jest glossy to musi sie w nim cos odbijac a jak dasz world bialy to wszedzie bedzie to samo

Napisano
Gwoli scislosci to studio z 1 posta to tradycyjne 3 lampy wielka plaszczyzna, swiecaca na bialo po lewej 2 razy mniejsza troche niebieska i po prawej tej samej wielkosci troche czerwona, najbardziej klasyczne studio ;)

 

Swiat czarny.

 

Troche glowa trzeba ruszyc robisz material ktory glownie jest glossy to musi sie w nim cos odbijac a jak dasz world bialy to wszedzie bedzie to samo

 

Dobrze mówi :) zrób jakieś proste studio bo widać, że w kuli się odbija albo lampy albo to są ściany jakieś albo zapodaj sobie hdri mapkę jakąś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności