kato555 Napisano 27 Czerwiec 2013 Share Napisano 27 Czerwiec 2013 Witam Czy ma ktoś namiary na jakieś tutoriale lub wie jak zrobić materiały jak w temacie? Nie wiem czy przy przypadkiem Kliment Woroszyłow nie używa tego rodzaju malowania w swoich pracach. Co prawda w sieci są w miarę dobre tekstury. Jednak jeżeli już znajdzie się naprawdę dobrej jakości okazuje się że jest mało przystępna ze względu na zaimplementowane jakieś rozmyte logo czy inne pierdoły. Poniżej przedstawiam zdjęcie z próbki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 27 Czerwiec 2013 Share Napisano 27 Czerwiec 2013 To co pokazales to ciemno szary material, z reflectem na jakies 50-70% i niska wartoscia gloss, pewnie 0,5 albo cosik i w zasadzie tyle. Wartosci oczywiscie na oko i do dostosowania w zaleznosci od sceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Biolo_idiota Napisano 27 Czerwiec 2013 Share Napisano 27 Czerwiec 2013 Ja tutaj jeszcze widzę delikatny smoke, lub noise w slocie bump resztę podobnie jak Mirach napisał bym próbował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kato555 Napisano 28 Czerwiec 2013 Autor Share Napisano 28 Czerwiec 2013 Dzięki za odpowiedzi. W Bump wrzuciłem Nois z ustawieniem Size na 1. W Reflection wrzuciłem Reflect/Refract. Bump i reflection ustawiłem na 30%. Światła i render ustawione wg http://www.secondpicture.com/tutorials/3d/clay_render_in_3ds_max.html. Shader Blinn. Tło zmienione na białe w panelu Rendering/Envinronment. Nie wiem tylko o co chodzi z tym Gloss. Opcja w parametrach Shadera czy chodzi może o mapę Glossiness? Tylko jaki materiał w to wrzucić. Kombinowałem z tymi parametrami ale za każdym razem ciemny szary robił się jasny. Może trzeba zmienić ustawienia światła? Wyszło mi coś takiego. Dalekie od oryginału :D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 29 Czerwiec 2013 Share Napisano 29 Czerwiec 2013 Taaaak.... jakby to napisac. W pierwszym poscie podales przyklad z vraya z odbijącym materialem z tlem w ktorym jest co odbijac. W drugim poscie pokazales material z tutoriala do Scanline'a z materialem ktory w ogole nie odbija i nie ma tla do odbijania. Nic dziwnego ze masz kompletnie rozne efekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kramon Napisano 29 Czerwiec 2013 Share Napisano 29 Czerwiec 2013 Gwoli scislosci to studio z 1 posta to tradycyjne 3 lampy wielka plaszczyzna, swiecaca na bialo po lewej 2 razy mniejsza troche niebieska i po prawej tej samej wielkosci troche czerwona, najbardziej klasyczne studio ;) Swiat czarny. Troche glowa trzeba ruszyc robisz material ktory glownie jest glossy to musi sie w nim cos odbijac a jak dasz world bialy to wszedzie bedzie to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jacekszy0 Napisano 29 Czerwiec 2013 Share Napisano 29 Czerwiec 2013 Gwoli scislosci to studio z 1 posta to tradycyjne 3 lampy wielka plaszczyzna, swiecaca na bialo po lewej 2 razy mniejsza troche niebieska i po prawej tej samej wielkosci troche czerwona, najbardziej klasyczne studio ;) Swiat czarny. Troche glowa trzeba ruszyc robisz material ktory glownie jest glossy to musi sie w nim cos odbijac a jak dasz world bialy to wszedzie bedzie to samo Dobrze mówi :) zrób jakieś proste studio bo widać, że w kuli się odbija albo lampy albo to są ściany jakieś albo zapodaj sobie hdri mapkę jakąś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się