Napisano 8 Lipiec 201311 l Witam wszystkich na forum. Staram się znaleźć możliwość zamocowania części szkieletu np. stopy do jakiegoś przedmiotu - tak aby stopa postaci podążała za tym przedmiotem w momencie jego przesunięcia (np. rowerzysta - animacja roweru + postać na nim siedząca i "zamocowana" stopa do pedału - przy każdym obrocie stopa podąża za pedałem) Linkowanie przedmiot do kości działa idealnie - ale w drugą stronę już nie - czy ktoś coś pomoże ?
Napisano 11 Lipiec 201311 l Autor Znalazłem w helpie maxa - jeśli chcesz aby ręka lub stopa szkieletu (biped) podążała za jakimś przedmiotem to tu masz rozwiązanie: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-ADED19B5-9821-4633-86DF-04C41156EC03.htm,topicNumber=d30e349185
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto