Jump to content

Gizy

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Gizy

  • Rank
    Member
  1. Z tym "keszowaniem" to też mam trochę problemów - ręce i nogi bipeda mam podoczepiane do innych elementów które są animowane i wymuszają ruch bipeda - a keszowanie o którym wspominałeś (dzięki) i które oczywiście przetestowałem może być tworzone ale dla pojedynczego elementu (przynajmniej dla kilku obiektów razem nie udało mi się tego wykonać) co powoduje że gdy mam układ 3-4 animowanych bipedów i dla każdego muszę generować "kesz" i osobno dla prowadzących elementów to zaczyna być sporo dziubania. A osobiście wolę spędzić tydzień na szukaniu jak nie dziubać niż przez 2 dni dziubać :)
  2. Dzięki. Sprawdzam i skale i pivoty i jednak często coś mi się rozwala - chyba cały czas gdzieś coś mi umyka - walczę z tematem - ale muszę przyznać iż biped czasami jest irytujący. Pozdrowienia
  3. Witam Mam problem z importem animacji -> w jednym pliku mam animowane postacie (biped+riggowanie) które chcę wielokrotnie wykorzystywać w rożnych animacjach, ale ciągle mam z tym problemy. Po imporcie (merge) do nowej sceny obiekty się rozpadają albo w momencie ich przenoszenia albo obracania. Ciężko jest mi stwierdzić co jest przyczyną czasem tak się dzieje a czasem nie - może ktoś ma jakieś podpowiedzi - elementy które muszą być spełnione do poprawnego importowania animacji? Pozdrawiam
  4. Znalazłem w helpie maxa - jeśli chcesz aby ręka lub stopa szkieletu (biped) podążała za jakimś przedmiotem to tu masz rozwiązanie: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-ADED19B5-9821-4633-86DF-04C41156EC03.htm,topicNumber=d30e349185
  5. Witam wszystkich na forum. Staram się znaleźć możliwość zamocowania części szkieletu np. stopy do jakiegoś przedmiotu - tak aby stopa postaci podążała za tym przedmiotem w momencie jego przesunięcia (np. rowerzysta - animacja roweru + postać na nim siedząca i "zamocowana" stopa do pedału - przy każdym obrocie stopa podąża za pedałem) Linkowanie przedmiot do kości działa idealnie - ale w drugą stronę już nie - czy ktoś coś pomoże ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy