Gizy Posted July 8, 2013 Share Posted July 8, 2013 Witam wszystkich na forum. Staram się znaleźć możliwość zamocowania części szkieletu np. stopy do jakiegoś przedmiotu - tak aby stopa postaci podążała za tym przedmiotem w momencie jego przesunięcia (np. rowerzysta - animacja roweru + postać na nim siedząca i "zamocowana" stopa do pedału - przy każdym obrocie stopa podąża za pedałem) Linkowanie przedmiot do kości działa idealnie - ale w drugą stronę już nie - czy ktoś coś pomoże ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gizy Posted July 11, 2013 Author Share Posted July 11, 2013 Znalazłem w helpie maxa - jeśli chcesz aby ręka lub stopa szkieletu (biped) podążała za jakimś przedmiotem to tu masz rozwiązanie: http://docs.autodesk.com/3DSMAX/16/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-ADED19B5-9821-4633-86DF-04C41156EC03.htm,topicNumber=d30e349185 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now