smiths Napisano 12 Lipiec 2013 Napisano 12 Lipiec 2013 Witam czy ktoś jest w stanie mi wyjaśnić o co chodzi? printscreen przedstawia ten sam widok perspektywiczny w odstępie 3 sekund, zmieniając tryb wyświetlania obiektów np na shaded po paru sekundach się 'kaszani' i tworzy się na każdy obiekcie bliżej nieokreślone formy (rozmazane krawędzie). Czy ktoś się z czymś takim spotkał?
mafida Napisano 12 Lipiec 2013 Napisano 12 Lipiec 2013 Tak wyglada jakby podgląd DOF włączył. Albo karta się sypie, albo stery.
stormwind Napisano 12 Lipiec 2013 Napisano 12 Lipiec 2013 Pisz zawsze jaką masz wersje maxa, będzie łatwiej Ci pomóc. zacznij od wyłaczenia opcji: Improve Quality Progressively http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-502A94D2-0037-407B-95BC-6CD90067740B.htm,topicNumber=d30e593582
smiths Napisano 12 Lipiec 2013 Autor Napisano 12 Lipiec 2013 (edytowane) stormwind Super ! Pomogło wyłączenie opcji: Improve Quality Progressively. Swoją drogą czego ona dotyczy? i dlaczego sama się włączyła? Używam wersji 3ds max design 2013, napotkałem kolejny problem mianowicie obiekty które nadany mają dany materiał przykładowo jasnozielony, we viewporcie pokazuje się ciemnozielony prawie czarny i tak jest z każdym materiałem zamiast białego, we viewporcie mam ciemno szary. Próbowałem merge'ować scenę ale nic nie pomogło... Edytowane 12 Lipiec 2013 przez smiths
stormwind Napisano 12 Lipiec 2013 Napisano 12 Lipiec 2013 Właczona jest domyślnie, poprawia wygląd viewportu. Normalnie, gdy nie używasz viewportu po chwili poprawia cienie od źródeł światła i dodaje antyaliasing do wszystkich krawędzi/ lini siatki. U Ciebie prawdopodobnie wchodzi w konflikt ze sterownikami, masz źle ustawione jednostki w maxie albo coś ze światłami lub geometrią.
smiths Napisano 12 Lipiec 2013 Autor Napisano 12 Lipiec 2013 Udało mi się coś wykombinować, problem polegał chyba na odpowiednim przeeksportowaniu modelu z Archicada do Maxa, spróbowałem innej opcji i kolory wydają mi się już normalne. Mimo wszystko wciąż zachodzę w głowę jak to jest że tak wszechstronny program ma tak wiele błędów, w większości przypadku kompletnie nieuzasadnionych... A jednak wciąż ma tłumy fanów
stormwind Napisano 12 Lipiec 2013 Napisano 12 Lipiec 2013 Może to być też wina smoothing grups na modelu. Jeżeli na wszystkich ścianah jest jedna i ta sama grupa, to nitrous interpretuje to jako obłą powierzchnię o zaokrąglonych brzegach i tak interpoluje światło.
mafida Napisano 12 Lipiec 2013 Napisano 12 Lipiec 2013 Mimo wszystko wciąż zachodzę w głowę jak to jest że tak wszechstronny program ma tak wiele błędów, w większości przypadku kompletnie nieuzasadnionych... A jednak wciąż ma tłumy fanów Jakich błędów?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się