Napisano 12 Lipiec 201311 l Witam czy ktoś jest w stanie mi wyjaśnić o co chodzi? printscreen przedstawia ten sam widok perspektywiczny w odstępie 3 sekund, zmieniając tryb wyświetlania obiektów np na shaded po paru sekundach się 'kaszani' i tworzy się na każdy obiekcie bliżej nieokreślone formy (rozmazane krawędzie). Czy ktoś się z czymś takim spotkał?
Napisano 12 Lipiec 201311 l Pisz zawsze jaką masz wersje maxa, będzie łatwiej Ci pomóc. zacznij od wyłaczenia opcji: Improve Quality Progressively http://docs.autodesk.com/3DSMAX/15/ENU/3ds-Max-Help/index.html?url=files/GUID-502A94D2-0037-407B-95BC-6CD90067740B.htm,topicNumber=d30e593582
Napisano 12 Lipiec 201311 l Autor stormwind Super ! Pomogło wyłączenie opcji: Improve Quality Progressively. Swoją drogą czego ona dotyczy? i dlaczego sama się włączyła? Używam wersji 3ds max design 2013, napotkałem kolejny problem mianowicie obiekty które nadany mają dany materiał przykładowo jasnozielony, we viewporcie pokazuje się ciemnozielony prawie czarny i tak jest z każdym materiałem zamiast białego, we viewporcie mam ciemno szary. Próbowałem merge'ować scenę ale nic nie pomogło... Edytowane 12 Lipiec 201311 l przez smiths
Napisano 12 Lipiec 201311 l Właczona jest domyślnie, poprawia wygląd viewportu. Normalnie, gdy nie używasz viewportu po chwili poprawia cienie od źródeł światła i dodaje antyaliasing do wszystkich krawędzi/ lini siatki. U Ciebie prawdopodobnie wchodzi w konflikt ze sterownikami, masz źle ustawione jednostki w maxie albo coś ze światłami lub geometrią.
Napisano 12 Lipiec 201311 l Autor Udało mi się coś wykombinować, problem polegał chyba na odpowiednim przeeksportowaniu modelu z Archicada do Maxa, spróbowałem innej opcji i kolory wydają mi się już normalne. Mimo wszystko wciąż zachodzę w głowę jak to jest że tak wszechstronny program ma tak wiele błędów, w większości przypadku kompletnie nieuzasadnionych... A jednak wciąż ma tłumy fanów
Napisano 12 Lipiec 201311 l Może to być też wina smoothing grups na modelu. Jeżeli na wszystkich ścianah jest jedna i ta sama grupa, to nitrous interpretuje to jako obłą powierzchnię o zaokrąglonych brzegach i tak interpoluje światło.
Napisano 12 Lipiec 201311 l Mimo wszystko wciąż zachodzę w głowę jak to jest że tak wszechstronny program ma tak wiele błędów, w większości przypadku kompletnie nieuzasadnionych... A jednak wciąż ma tłumy fanów Jakich błędów?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto