giorgione Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 Ok przesyłam projekcik obcego do gierki pit-shell. poniżej wrzuciłem pierwsze próby przwerobienia szkicu na model - niestety ten poniżej jest zbyt rozbudowany (te fatalne trójkąty :/) no i będzie optymalizowany, bo troszke z rowkami i innymi detalami przesadziłem - zastąpi się to oczywiście teksturką :D no i postac - przesadzięłm z faces ten tutaj ma koło 6 tys. :/ pozdr giorgione
Raven Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 Projekt fajny, wykonanie też. Dużo szczegółów na siatce dałeś, dodaj jeszcze trochę okrągłości i wyjdzie fajny modelik hi-poli a z niego można się będzie pokusić o mapowanie normalnych. Troszke trzymadło broni mi nie pasuje do reszty pukawki. Nie wiem czy środek ciężkości nie jest przesuniety ciutkę do przodu, ale to już w animkach można dopracować. Powiedz ile poligonów ma całość. Ogólnie jestem na tak. Pozdrawiam.
Bamse Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 Ok przesyłam projekcik obcego do gierki pit-shell. Chyba Shell-Pit :p
giorgione Napisano 28 Sierpień 2004 Autor Napisano 28 Sierpień 2004 jak mogłem popełnić tak karygodny błąd;) wybaczcie shell-pit of kors. A co do polygonów ma ich 3600 z broniami - no ale bedzie optymalizacja bo jak wspominałem tolygonów jet tyle faces niestety wiecej:/ a do postaci high-poly to jej jeszce sporawo brakuje:P [lol2] :D
LISEK Napisano 28 Sierpień 2004 Napisano 28 Sierpień 2004 No i wreszcie ruszyliscie... myslalem ze projekt upadnie... Pozdro
Hatred Napisano 6 Wrzesień 2004 Napisano 6 Wrzesień 2004 bardzo jedwabista! koncept art tez twoj? 3600 poly to nie tak duzo jak na takie dobre wykonanie
giorgione Napisano 11 Wrzesień 2004 Autor Napisano 11 Wrzesień 2004 Nom - koncept mój :) A co do poly to dużo bo to poly nie trinages :/ Tego jest o wiele więcej - dlatego czeka ten obiekt drastyczna redukcja:) Niedługo zarzucę kolejny etap - juz po optymalizacji. dzięki za uwagi pozdr giorgione
mCh Napisano 12 Wrzesień 2004 Napisano 12 Wrzesień 2004 Po pierwsze: jak zobaczyłem szkic, to spadłem z krzesła. Też tak kiedyś chcę :/ Masz boską kreskę, będą z ciebie Beksińskie i Gigery ;) Model jest w porządku, jedna uwaga - popraw twarz. Wyraz jej w modelu raczej śmieszy, niż straszy, w przeciwieństwie do tej w szkicu.
Tomur Napisano 17 Wrzesień 2004 Napisano 17 Wrzesień 2004 concept - nom zgadzam sie z mCh tez zwrocilem na to uwage. Twarz obcego na szkicu jest ciekawa, taka ciazaca do dolu no i wogole fajna. model - Zauwazam ze masz tendencje do rozdrobnienia szczegolow tam gdzie ich nie potrzeba, poza tym nie mam wiecej uwag. PS Pozdrowienia dla calego teamu !
MaggeM Napisano 23 Wrzesień 2004 Napisano 23 Wrzesień 2004 Szkic powala...Wiesz nie zwrocilem uwagi wchodzac tu ze to ty :) i tak patrze a tu zajebisty szkic - to se mysle.. o jakis kolo sciagnal z netu szkica i bedzie robil jakies tam lowpoly.. a tu jade nizej patrze... naprawde niezly modelik ..jade wyzej patrze na szkic ... patrze na xywke.. patrze patrzee....aaa Giorgione.. to wiele wyjasnia :)... Pokaz siateczke bo jestem ciekaw ile tam tych polygonow namnozyles. no i ile to wreszcie ma polygonow.. w tris oczywiscie (swoja droga ja tam zawsze mowie polygony i chodzi mi o trojkaty - bo jakby nie bylo w przypadku gier wszystko kreci sie wokol trojaktow) :) ...Dobra robota!.. bedziesz tez texturowal?
giorgione Napisano 24 Wrzesień 2004 Autor Napisano 24 Wrzesień 2004 ok dzieki za wasze uwagi i spostrzeżenia - obiekcik - dokładna ilość trójkacików podam jutro bo od razu wrzucve upgrejda :) obiektu już zoptymalizowanego - będzie brzydszy, no ale poprawia wygląd z pewnoscią teksturki, za którę wezmę się po weekendzie - jak mi nowe piórko przyślą :P to do następnego uploadu:d jeszce raz dzieki za uwagi pozdr giorgione
lord_saskybody Napisano 5 Grudzień 2004 Napisano 5 Grudzień 2004 Dla mnie to czysty "ZELOT" ze Starcrafta Wypas ;)
Gość HUSKY Napisano 24 Grudzień 2004 Napisano 24 Grudzień 2004 kapitalny projekt fajny szkic modeling extra mam nadzieje ze go szybko oteksturujesz czekam z niecierpliwoscia
Kalais Napisano 25 Grudzień 2004 Napisano 25 Grudzień 2004 szkic mistrzowski, model tez niczego sobie, tylko rzeczywiscie twarz nie jest przerazajaca w modelu tak jak na szkicu, ale teksturkami pewnie da sie duzo nadrobic...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się