Napisano 28 Sierpień 200420 l Ok przesyłam projekcik obcego do gierki pit-shell. poniżej wrzuciłem pierwsze próby przwerobienia szkicu na model - niestety ten poniżej jest zbyt rozbudowany (te fatalne trójkąty :/) no i będzie optymalizowany, bo troszke z rowkami i innymi detalami przesadziłem - zastąpi się to oczywiście teksturką :D no i postac - przesadzięłm z faces ten tutaj ma koło 6 tys. :/ pozdr giorgione
Napisano 28 Sierpień 200420 l Projekt fajny, wykonanie też. Dużo szczegółów na siatce dałeś, dodaj jeszcze trochę okrągłości i wyjdzie fajny modelik hi-poli a z niego można się będzie pokusić o mapowanie normalnych. Troszke trzymadło broni mi nie pasuje do reszty pukawki. Nie wiem czy środek ciężkości nie jest przesuniety ciutkę do przodu, ale to już w animkach można dopracować. Powiedz ile poligonów ma całość. Ogólnie jestem na tak. Pozdrawiam.
Napisano 28 Sierpień 200420 l Autor jak mogłem popełnić tak karygodny błąd;) wybaczcie shell-pit of kors. A co do polygonów ma ich 3600 z broniami - no ale bedzie optymalizacja bo jak wspominałem tolygonów jet tyle faces niestety wiecej:/ a do postaci high-poly to jej jeszce sporawo brakuje:P [lol2] :D
Napisano 6 Wrzesień 200420 l bardzo jedwabista! koncept art tez twoj? 3600 poly to nie tak duzo jak na takie dobre wykonanie
Napisano 11 Wrzesień 200420 l Autor Nom - koncept mój :) A co do poly to dużo bo to poly nie trinages :/ Tego jest o wiele więcej - dlatego czeka ten obiekt drastyczna redukcja:) Niedługo zarzucę kolejny etap - juz po optymalizacji. dzięki za uwagi pozdr giorgione
Napisano 12 Wrzesień 200420 l Po pierwsze: jak zobaczyłem szkic, to spadłem z krzesła. Też tak kiedyś chcę :/ Masz boską kreskę, będą z ciebie Beksińskie i Gigery ;) Model jest w porządku, jedna uwaga - popraw twarz. Wyraz jej w modelu raczej śmieszy, niż straszy, w przeciwieństwie do tej w szkicu.
Napisano 17 Wrzesień 200420 l concept - nom zgadzam sie z mCh tez zwrocilem na to uwage. Twarz obcego na szkicu jest ciekawa, taka ciazaca do dolu no i wogole fajna. model - Zauwazam ze masz tendencje do rozdrobnienia szczegolow tam gdzie ich nie potrzeba, poza tym nie mam wiecej uwag. PS Pozdrowienia dla calego teamu !
Napisano 23 Wrzesień 200420 l Szkic powala...Wiesz nie zwrocilem uwagi wchodzac tu ze to ty :) i tak patrze a tu zajebisty szkic - to se mysle.. o jakis kolo sciagnal z netu szkica i bedzie robil jakies tam lowpoly.. a tu jade nizej patrze... naprawde niezly modelik ..jade wyzej patrze na szkic ... patrze na xywke.. patrze patrzee....aaa Giorgione.. to wiele wyjasnia :)... Pokaz siateczke bo jestem ciekaw ile tam tych polygonow namnozyles. no i ile to wreszcie ma polygonow.. w tris oczywiscie (swoja droga ja tam zawsze mowie polygony i chodzi mi o trojkaty - bo jakby nie bylo w przypadku gier wszystko kreci sie wokol trojaktow) :) ...Dobra robota!.. bedziesz tez texturowal?
Napisano 24 Wrzesień 200420 l Autor ok dzieki za wasze uwagi i spostrzeżenia - obiekcik - dokładna ilość trójkacików podam jutro bo od razu wrzucve upgrejda :) obiektu już zoptymalizowanego - będzie brzydszy, no ale poprawia wygląd z pewnoscią teksturki, za którę wezmę się po weekendzie - jak mi nowe piórko przyślą :P to do następnego uploadu:d jeszce raz dzieki za uwagi pozdr giorgione
Napisano 24 Grudzień 200420 l kapitalny projekt fajny szkic modeling extra mam nadzieje ze go szybko oteksturujesz czekam z niecierpliwoscia
Napisano 25 Grudzień 200420 l szkic mistrzowski, model tez niczego sobie, tylko rzeczywiscie twarz nie jest przerazajaca w modelu tak jak na szkicu, ale teksturkami pewnie da sie duzo nadrobic...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto