Skocz do zawartości

postać 3d: obcy - 2 wcielenie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Ok przesyłam projekcik obcego do gierki pit-shell.

poniżej wrzuciłem pierwsze próby przwerobienia szkicu na model - niestety ten poniżej jest zbyt rozbudowany (te fatalne trójkąty :/) no i będzie optymalizowany, bo troszke z rowkami i innymi detalami przesadziłem - zastąpi się to oczywiście teksturką :D

 

mutantc.jpg

 

no i postac - przesadzięłm z faces ten tutaj ma koło 6 tys. :/

rys1.jpg

rys2.jpg

rys3.jpg

rys4.jpg

rys5.jpg

rys6.jpg

rys7.jpg

 

pozdr

giorgione

  • Odpowiedzi 16
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Projekt fajny, wykonanie też. Dużo szczegółów na siatce dałeś, dodaj jeszcze trochę okrągłości i wyjdzie fajny modelik hi-poli a z niego można się będzie pokusić o mapowanie normalnych. Troszke trzymadło broni mi nie pasuje do reszty pukawki. Nie wiem czy środek ciężkości nie jest przesuniety ciutkę do przodu, ale to już w animkach można dopracować. Powiedz ile poligonów ma całość. Ogólnie jestem na tak. Pozdrawiam.

Napisano

jak mogłem popełnić tak karygodny błąd;) wybaczcie

shell-pit of kors.

 

A co do polygonów ma ich 3600 z broniami - no ale bedzie optymalizacja bo jak wspominałem tolygonów jet tyle faces niestety wiecej:/

a do postaci high-poly to jej jeszce sporawo brakuje:P [lol2]

:D

Napisano

Nom - koncept mój :)

A co do poly to dużo bo to poly nie trinages :/

Tego jest o wiele więcej - dlatego czeka ten obiekt drastyczna redukcja:)

 

Niedługo zarzucę kolejny etap - juz po optymalizacji.

 

dzięki za uwagi

pozdr

giorgione

Napisano

Po pierwsze: jak zobaczyłem szkic, to spadłem z krzesła. Też tak kiedyś chcę :/ Masz boską kreskę, będą z ciebie Beksińskie i Gigery ;)

 

Model jest w porządku, jedna uwaga - popraw twarz. Wyraz jej w modelu raczej śmieszy, niż straszy, w przeciwieństwie do tej w szkicu.

Napisano

concept - nom zgadzam sie z mCh tez zwrocilem na to uwage.

Twarz obcego na szkicu jest ciekawa, taka ciazaca do dolu no i wogole fajna.

model - Zauwazam ze masz tendencje do rozdrobnienia szczegolow tam gdzie ich nie potrzeba, poza tym nie mam wiecej uwag.

 

PS Pozdrowienia dla calego teamu !

Napisano

Szkic powala...Wiesz nie zwrocilem uwagi wchodzac tu ze to ty :) i tak patrze a tu zajebisty szkic - to se mysle.. o jakis kolo sciagnal z netu szkica i bedzie robil jakies tam lowpoly.. a tu jade nizej patrze... naprawde niezly modelik ..jade wyzej patrze na szkic ... patrze na xywke.. patrze patrzee....aaa Giorgione.. to wiele wyjasnia :)... Pokaz siateczke bo jestem ciekaw ile tam tych polygonow namnozyles. no i ile to wreszcie ma polygonow.. w tris oczywiscie (swoja droga ja tam zawsze mowie polygony i chodzi mi o trojkaty - bo jakby nie bylo w przypadku gier wszystko kreci sie wokol trojaktow) :) ...Dobra robota!.. bedziesz tez texturowal?

Napisano

ok dzieki za wasze uwagi i spostrzeżenia - obiekcik - dokładna ilość trójkacików podam jutro bo od razu wrzucve upgrejda :) obiektu już zoptymalizowanego - będzie brzydszy, no ale poprawia wygląd z pewnoscią teksturki, za którę wezmę się po weekendzie - jak mi nowe piórko przyślą :P

 

to do następnego uploadu:d

 

jeszce raz dzieki za uwagi

pozdr

giorgione

Napisano

kapitalny projekt fajny szkic modeling extra mam nadzieje ze go szybko oteksturujesz czekam z niecierpliwoscia

Napisano

szkic mistrzowski, model tez niczego sobie, tylko rzeczywiscie twarz nie jest przerazajaca w modelu tak jak na szkicu, ale teksturkami pewnie da sie duzo nadrobic...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności