Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Ok przesyłam projekcik obcego do gierki pit-shell.

poniżej wrzuciłem pierwsze próby przwerobienia szkicu na model - niestety ten poniżej jest zbyt rozbudowany (te fatalne trójkąty :/) no i będzie optymalizowany, bo troszke z rowkami i innymi detalami przesadziłem - zastąpi się to oczywiście teksturką :D

 

mutantc.jpg

 

no i postac - przesadzięłm z faces ten tutaj ma koło 6 tys. :/

rys1.jpg

rys2.jpg

rys3.jpg

rys4.jpg

rys5.jpg

rys6.jpg

rys7.jpg

 

pozdr

giorgione

  • Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 3,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Projekt fajny, wykonanie też. Dużo szczegółów na siatce dałeś, dodaj jeszcze trochę okrągłości i wyjdzie fajny modelik hi-poli a z niego można się będzie pokusić o mapowanie normalnych. Troszke trzymadło broni mi nie pasuje do reszty pukawki. Nie wiem czy środek ciężkości nie jest przesuniety ciutkę do przodu, ale to już w animkach można dopracować. Powiedz ile poligonów ma całość. Ogólnie jestem na tak. Pozdrawiam.

Napisano
Ok przesyłam projekcik obcego do gierki pit-shell.

Chyba Shell-Pit :p

Napisano
  • Autor

jak mogłem popełnić tak karygodny błąd;) wybaczcie

shell-pit of kors.

 

A co do polygonów ma ich 3600 z broniami - no ale bedzie optymalizacja bo jak wspominałem tolygonów jet tyle faces niestety wiecej:/

a do postaci high-poly to jej jeszce sporawo brakuje:P [lol2]

:D

Napisano

No i wreszcie ruszyliscie... myslalem ze projekt upadnie...

 

Pozdro

Napisano

bardzo jedwabista! koncept art tez twoj?

3600 poly to nie tak duzo jak na takie dobre wykonanie

Napisano
  • Autor

Nom - koncept mój :)

A co do poly to dużo bo to poly nie trinages :/

Tego jest o wiele więcej - dlatego czeka ten obiekt drastyczna redukcja:)

 

Niedługo zarzucę kolejny etap - juz po optymalizacji.

 

dzięki za uwagi

pozdr

giorgione

Napisano

Po pierwsze: jak zobaczyłem szkic, to spadłem z krzesła. Też tak kiedyś chcę :/ Masz boską kreskę, będą z ciebie Beksińskie i Gigery ;)

 

Model jest w porządku, jedna uwaga - popraw twarz. Wyraz jej w modelu raczej śmieszy, niż straszy, w przeciwieństwie do tej w szkicu.

Napisano

concept - nom zgadzam sie z mCh tez zwrocilem na to uwage.

Twarz obcego na szkicu jest ciekawa, taka ciazaca do dolu no i wogole fajna.

model - Zauwazam ze masz tendencje do rozdrobnienia szczegolow tam gdzie ich nie potrzeba, poza tym nie mam wiecej uwag.

 

PS Pozdrowienia dla calego teamu !

Napisano

Szkic powala...Wiesz nie zwrocilem uwagi wchodzac tu ze to ty :) i tak patrze a tu zajebisty szkic - to se mysle.. o jakis kolo sciagnal z netu szkica i bedzie robil jakies tam lowpoly.. a tu jade nizej patrze... naprawde niezly modelik ..jade wyzej patrze na szkic ... patrze na xywke.. patrze patrzee....aaa Giorgione.. to wiele wyjasnia :)... Pokaz siateczke bo jestem ciekaw ile tam tych polygonow namnozyles. no i ile to wreszcie ma polygonow.. w tris oczywiscie (swoja droga ja tam zawsze mowie polygony i chodzi mi o trojkaty - bo jakby nie bylo w przypadku gier wszystko kreci sie wokol trojaktow) :) ...Dobra robota!.. bedziesz tez texturowal?

Napisano
  • Autor

ok dzieki za wasze uwagi i spostrzeżenia - obiekcik - dokładna ilość trójkacików podam jutro bo od razu wrzucve upgrejda :) obiektu już zoptymalizowanego - będzie brzydszy, no ale poprawia wygląd z pewnoscią teksturki, za którę wezmę się po weekendzie - jak mi nowe piórko przyślą :P

 

to do następnego uploadu:d

 

jeszce raz dzieki za uwagi

pozdr

giorgione

Napisano

kapitalny projekt fajny szkic modeling extra mam nadzieje ze go szybko oteksturujesz czekam z niecierpliwoscia

Napisano

szkic mistrzowski, model tez niczego sobie, tylko rzeczywiscie twarz nie jest przerazajaca w modelu tak jak na szkicu, ale teksturkami pewnie da sie duzo nadrobic...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności