fabws Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Pracujena 3Dmax 2011, Vray, LWF Przerzucilem sporo w sieci i nie moge nic znalesc. Czy jest jakis sposob aby kolory z material edytora zgadzaly sie z tymi wyswietlanymi w maxowym viewporcie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dynamico Posted July 30, 2013 Share Posted July 30, 2013 Może w preferencjach -> gamma and LUT -> zaznacz Affect material editor. Wtedy gamma ustawiona dla wyświetlania będzie "obowiązywala" również material editor. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabws Posted July 30, 2013 Author Share Posted July 30, 2013 Może w preferencjach -> gamma and LUT -> zaznacz Affect material editor. Wtedy gamma ustawiona dla wyświetlania będzie "obowiązywala" również material editor. To jasne, ze mam zaznaczone, napisalem ze pracuje w LWF, problem w tym ze kolory i kolor tekstur w material editorze a w viewporcie bardzo sie roznia - sa duzo ciemniejsze w viewporcie Link to comment Share on other sites More sharing options...
stobolewski Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 Może to głupie, ale czy materiał we viewporcie nie jest czymś oświetlony (to by wyjaśniało dlaczego jest jaśniejszy niż w material edit. ;) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabws Posted July 31, 2013 Author Share Posted July 31, 2013 Może to głupie, ale czy materiał we viewporcie nie jest czymś oświetlony (to by wyjaśniało dlaczego jest jaśniejszy niż w material edit. ;) ? Napisalem ze tekstury i kolory sa ciemniejsze w viewporcie Link to comment Share on other sites More sharing options...
xmass Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 pokaż ustawienia gamma&lut, te ustawienia tyczą się również do viewportu maxa, może tu leży problem. Masz ustawioną gamme na 2.2? Link to comment Share on other sites More sharing options...
deshu Posted July 31, 2013 Share Posted July 31, 2013 A jak naciśniesz ctrl+l nadal są za ciemne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fabws Posted August 1, 2013 Author Share Posted August 1, 2013 A jak naciśniesz ctrl+l nadal są za ciemne? Game mam ustawiona dobrze. Jak nacisne ctrl+L to robi sie jeszcze ciemniej:) Swiatla mam zalaczone. A u Was bialy kolor ustawiony na kulce w materiale edistorze jest tak samo bialy w viewporcie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now