fabws Napisano 30 Lipiec 2013 Share Napisano 30 Lipiec 2013 Pracujena 3Dmax 2011, Vray, LWF Przerzucilem sporo w sieci i nie moge nic znalesc. Czy jest jakis sposob aby kolory z material edytora zgadzaly sie z tymi wyswietlanymi w maxowym viewporcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 30 Lipiec 2013 Share Napisano 30 Lipiec 2013 Może w preferencjach -> gamma and LUT -> zaznacz Affect material editor. Wtedy gamma ustawiona dla wyświetlania będzie "obowiązywala" również material editor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fabws Napisano 30 Lipiec 2013 Autor Share Napisano 30 Lipiec 2013 Może w preferencjach -> gamma and LUT -> zaznacz Affect material editor. Wtedy gamma ustawiona dla wyświetlania będzie "obowiązywala" również material editor. To jasne, ze mam zaznaczone, napisalem ze pracuje w LWF, problem w tym ze kolory i kolor tekstur w material editorze a w viewporcie bardzo sie roznia - sa duzo ciemniejsze w viewporcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stobolewski Napisano 31 Lipiec 2013 Share Napisano 31 Lipiec 2013 Może to głupie, ale czy materiał we viewporcie nie jest czymś oświetlony (to by wyjaśniało dlaczego jest jaśniejszy niż w material edit. ;) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fabws Napisano 31 Lipiec 2013 Autor Share Napisano 31 Lipiec 2013 Może to głupie, ale czy materiał we viewporcie nie jest czymś oświetlony (to by wyjaśniało dlaczego jest jaśniejszy niż w material edit. ;) ? Napisalem ze tekstury i kolory sa ciemniejsze w viewporcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmass Napisano 31 Lipiec 2013 Share Napisano 31 Lipiec 2013 pokaż ustawienia gamma&lut, te ustawienia tyczą się również do viewportu maxa, może tu leży problem. Masz ustawioną gamme na 2.2? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 31 Lipiec 2013 Share Napisano 31 Lipiec 2013 A jak naciśniesz ctrl+l nadal są za ciemne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fabws Napisano 1 Sierpień 2013 Autor Share Napisano 1 Sierpień 2013 A jak naciśniesz ctrl+l nadal są za ciemne? Game mam ustawiona dobrze. Jak nacisne ctrl+L to robi sie jeszcze ciemniej:) Swiatla mam zalaczone. A u Was bialy kolor ustawiony na kulce w materiale edistorze jest tak samo bialy w viewporcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się