Napisano 30 Lipiec 201311 l Pracujena 3Dmax 2011, Vray, LWF Przerzucilem sporo w sieci i nie moge nic znalesc. Czy jest jakis sposob aby kolory z material edytora zgadzaly sie z tymi wyswietlanymi w maxowym viewporcie?
Napisano 30 Lipiec 201311 l Może w preferencjach -> gamma and LUT -> zaznacz Affect material editor. Wtedy gamma ustawiona dla wyświetlania będzie "obowiązywala" również material editor.
Napisano 30 Lipiec 201311 l Autor Może w preferencjach -> gamma and LUT -> zaznacz Affect material editor. Wtedy gamma ustawiona dla wyświetlania będzie "obowiązywala" również material editor. To jasne, ze mam zaznaczone, napisalem ze pracuje w LWF, problem w tym ze kolory i kolor tekstur w material editorze a w viewporcie bardzo sie roznia - sa duzo ciemniejsze w viewporcie
Napisano 31 Lipiec 201311 l Może to głupie, ale czy materiał we viewporcie nie jest czymś oświetlony (to by wyjaśniało dlaczego jest jaśniejszy niż w material edit. ;) ?
Napisano 31 Lipiec 201311 l Autor Może to głupie, ale czy materiał we viewporcie nie jest czymś oświetlony (to by wyjaśniało dlaczego jest jaśniejszy niż w material edit. ;) ? Napisalem ze tekstury i kolory sa ciemniejsze w viewporcie
Napisano 31 Lipiec 201311 l pokaż ustawienia gamma&lut, te ustawienia tyczą się również do viewportu maxa, może tu leży problem. Masz ustawioną gamme na 2.2?
Napisano 1 Sierpień 201311 l Autor A jak naciśniesz ctrl+l nadal są za ciemne? Game mam ustawiona dobrze. Jak nacisne ctrl+L to robi sie jeszcze ciemniej:) Swiatla mam zalaczone. A u Was bialy kolor ustawiony na kulce w materiale edistorze jest tak samo bialy w viewporcie?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto