Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pracujena 3Dmax 2011, Vray, LWF

 

Przerzucilem sporo w sieci i nie moge nic znalesc.

 

Czy jest jakis sposob aby kolory z material edytora zgadzaly sie z tymi wyswietlanymi w maxowym viewporcie?

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Może w preferencjach -> gamma and LUT -> zaznacz Affect material editor.

Wtedy gamma ustawiona dla wyświetlania będzie "obowiązywala" również material editor.

Napisano
  • Autor
Może w preferencjach -> gamma and LUT -> zaznacz Affect material editor.

Wtedy gamma ustawiona dla wyświetlania będzie "obowiązywala" również material editor.

 

 

To jasne, ze mam zaznaczone, napisalem ze pracuje w LWF, problem w tym ze kolory i kolor tekstur w material editorze a w viewporcie bardzo sie roznia - sa duzo ciemniejsze w viewporcie

Napisano

Może to głupie, ale czy materiał we viewporcie nie jest czymś oświetlony (to by wyjaśniało dlaczego jest jaśniejszy niż w material edit. ;) ?

Napisano
  • Autor
Może to głupie, ale czy materiał we viewporcie nie jest czymś oświetlony (to by wyjaśniało dlaczego jest jaśniejszy niż w material edit. ;) ?

 

 

Napisalem ze tekstury i kolory sa ciemniejsze w viewporcie

Napisano

pokaż ustawienia gamma&lut, te ustawienia tyczą się również do viewportu maxa, może tu leży problem. Masz ustawioną gamme na 2.2?

Napisano
  • Autor
A jak naciśniesz ctrl+l nadal są za ciemne?

 

Game mam ustawiona dobrze.

 

Jak nacisne ctrl+L to robi sie jeszcze ciemniej:) Swiatla mam zalaczone.

 

A u Was bialy kolor ustawiony na kulce w materiale edistorze jest tak samo bialy w viewporcie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności