Skocz do zawartości

Kolor w material edytorze, a kolor w viewporcie -VRAY?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pracujena 3Dmax 2011, Vray, LWF

 

Przerzucilem sporo w sieci i nie moge nic znalesc.

 

Czy jest jakis sposob aby kolory z material edytora zgadzaly sie z tymi wyswietlanymi w maxowym viewporcie?

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Może w preferencjach -> gamma and LUT -> zaznacz Affect material editor.

Wtedy gamma ustawiona dla wyświetlania będzie "obowiązywala" również material editor.

Napisano
Może w preferencjach -> gamma and LUT -> zaznacz Affect material editor.

Wtedy gamma ustawiona dla wyświetlania będzie "obowiązywala" również material editor.

 

 

To jasne, ze mam zaznaczone, napisalem ze pracuje w LWF, problem w tym ze kolory i kolor tekstur w material editorze a w viewporcie bardzo sie roznia - sa duzo ciemniejsze w viewporcie

Napisano
Może to głupie, ale czy materiał we viewporcie nie jest czymś oświetlony (to by wyjaśniało dlaczego jest jaśniejszy niż w material edit. ;) ?

 

 

Napisalem ze tekstury i kolory sa ciemniejsze w viewporcie

Napisano

pokaż ustawienia gamma&lut, te ustawienia tyczą się również do viewportu maxa, może tu leży problem. Masz ustawioną gamme na 2.2?

Napisano
A jak naciśniesz ctrl+l nadal są za ciemne?

 

Game mam ustawiona dobrze.

 

Jak nacisne ctrl+L to robi sie jeszcze ciemniej:) Swiatla mam zalaczone.

 

A u Was bialy kolor ustawiony na kulce w materiale edistorze jest tak samo bialy w viewporcie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności