Miłosz3ds Napisano 4 Sierpień 2013 Napisano 4 Sierpień 2013 Czołem! Ponad rok temu zaprezentowano prace nad "BeamNG" - silnik, którego zadaniem jest sprawowanie pieczy nad ładnie wyglądającymi zniszczeniami samochodu :D o czym pisałem w tym temacie, ponad rok temu, gdy silnik był jeszcze wpięty w CryEngine 3: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=83907 Dziś zaprezentowano grywalne demo silnika. Są dwie wersje, podstawowa, darmowa - TUTAJ jak i płatna beta, w której mamy więcej możliwości testowana - więcej tras, samochodów, trybów - dostępna TUTAJ. Na zachętę przetestowania filmik: a więcej informacji na blogu autorów: http://www.beamng.com/blogs/ Adek, z tego co pamiętam - chciałeś przetestować, teraz masz okazję :D Pozdrawiam.
pecet Napisano 5 Sierpień 2013 Napisano 5 Sierpień 2013 Wczoraj testowałem. Modele rozwalają się nieźle ale sam model jazdy raczej nie zachęci do grania w grę opartą na tym silniku.
Juzwa Napisano 5 Sierpień 2013 Napisano 5 Sierpień 2013 U mnie niestety sie nie odpala, proces sam sie wylacza po jakims czasie :(
Thunder Napisano 6 Sierpień 2013 Napisano 6 Sierpień 2013 Mam podobne odczucia jak pecet. O ile rozwalanie jest dobre to fizyka jazdy jest co najmniej dziwna. Przy większych prędkościach samochód zaczyna pływać a zawieszenie zachowuje się jak galaretka. Szczerze mówiąc to po roku czasu spodziewałem się czegoś lepszego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się