Skocz do zawartości

BeamNG v0.3 - realistyczny model zniszczeń samochodów - grywalne demo.


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czołem!

 

Ponad rok temu zaprezentowano prace nad "BeamNG" - silnik, którego zadaniem jest sprawowanie pieczy nad ładnie wyglądającymi zniszczeniami samochodu :D o czym pisałem w tym temacie, ponad rok temu, gdy silnik był jeszcze wpięty w CryEngine 3:

 

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=83907

 

 

 

Dziś zaprezentowano grywalne demo silnika. Są dwie wersje, podstawowa, darmowa - TUTAJ

 

 

jak i płatna beta, w której mamy więcej możliwości testowana - więcej tras, samochodów, trybów - dostępna TUTAJ.

 

 

 

 

Na zachętę przetestowania filmik:

 

 

 

 

a więcej informacji na blogu autorów:

 

http://www.beamng.com/blogs/

 

 

Adek, z tego co pamiętam - chciałeś przetestować, teraz masz okazję :D

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Mam podobne odczucia jak pecet. O ile rozwalanie jest dobre to fizyka jazdy jest co najmniej dziwna. Przy większych prędkościach samochód zaczyna pływać a zawieszenie zachowuje się jak galaretka. Szczerze mówiąc to po roku czasu spodziewałem się czegoś lepszego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności