Jump to content

BeamNG v0.3 - realistyczny model zniszczeń samochodów - grywalne demo.


Recommended Posts

Czołem!

 

Ponad rok temu zaprezentowano prace nad "BeamNG" - silnik, którego zadaniem jest sprawowanie pieczy nad ładnie wyglądającymi zniszczeniami samochodu :D o czym pisałem w tym temacie, ponad rok temu, gdy silnik był jeszcze wpięty w CryEngine 3:

 

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=83907

 

 

 

Dziś zaprezentowano grywalne demo silnika. Są dwie wersje, podstawowa, darmowa - TUTAJ

 

 

jak i płatna beta, w której mamy więcej możliwości testowana - więcej tras, samochodów, trybów - dostępna TUTAJ.

 

 

 

 

Na zachętę przetestowania filmik:

 

 

 

 

a więcej informacji na blogu autorów:

 

http://www.beamng.com/blogs/

 

 

Adek, z tego co pamiętam - chciałeś przetestować, teraz masz okazję :D

 

Pozdrawiam.

Link to comment
Share on other sites

Mam podobne odczucia jak pecet. O ile rozwalanie jest dobre to fizyka jazdy jest co najmniej dziwna. Przy większych prędkościach samochód zaczyna pływać a zawieszenie zachowuje się jak galaretka. Szczerze mówiąc to po roku czasu spodziewałem się czegoś lepszego.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy