Napisano 4 Sierpień 201311 l Czołem! Ponad rok temu zaprezentowano prace nad "BeamNG" - silnik, którego zadaniem jest sprawowanie pieczy nad ładnie wyglądającymi zniszczeniami samochodu :D o czym pisałem w tym temacie, ponad rok temu, gdy silnik był jeszcze wpięty w CryEngine 3: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=83907 Dziś zaprezentowano grywalne demo silnika. Są dwie wersje, podstawowa, darmowa - TUTAJ jak i płatna beta, w której mamy więcej możliwości testowana - więcej tras, samochodów, trybów - dostępna TUTAJ. Na zachętę przetestowania filmik: a więcej informacji na blogu autorów: http://www.beamng.com/blogs/ Adek, z tego co pamiętam - chciałeś przetestować, teraz masz okazję :D Pozdrawiam.
Napisano 5 Sierpień 201311 l Wczoraj testowałem. Modele rozwalają się nieźle ale sam model jazdy raczej nie zachęci do grania w grę opartą na tym silniku.
Napisano 5 Sierpień 201311 l U mnie niestety sie nie odpala, proces sam sie wylacza po jakims czasie :(
Napisano 6 Sierpień 201311 l Mam podobne odczucia jak pecet. O ile rozwalanie jest dobre to fizyka jazdy jest co najmniej dziwna. Przy większych prędkościach samochód zaczyna pływać a zawieszenie zachowuje się jak galaretka. Szczerze mówiąc to po roku czasu spodziewałem się czegoś lepszego.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto