Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czołem!

 

Ponad rok temu zaprezentowano prace nad "BeamNG" - silnik, którego zadaniem jest sprawowanie pieczy nad ładnie wyglądającymi zniszczeniami samochodu :D o czym pisałem w tym temacie, ponad rok temu, gdy silnik był jeszcze wpięty w CryEngine 3:

 

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=83907

 

 

 

Dziś zaprezentowano grywalne demo silnika. Są dwie wersje, podstawowa, darmowa - TUTAJ

 

 

jak i płatna beta, w której mamy więcej możliwości testowana - więcej tras, samochodów, trybów - dostępna TUTAJ.

 

 

 

 

Na zachętę przetestowania filmik:

 

 

 

 

a więcej informacji na blogu autorów:

 

http://www.beamng.com/blogs/

 

 

Adek, z tego co pamiętam - chciałeś przetestować, teraz masz okazję :D

 

Pozdrawiam.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Wczoraj testowałem. Modele rozwalają się nieźle ale sam model jazdy raczej nie zachęci do grania w grę opartą na tym silniku.

Napisano

U mnie niestety sie nie odpala, proces sam sie wylacza po jakims czasie :(

Napisano

Mam podobne odczucia jak pecet. O ile rozwalanie jest dobre to fizyka jazdy jest co najmniej dziwna. Przy większych prędkościach samochód zaczyna pływać a zawieszenie zachowuje się jak galaretka. Szczerze mówiąc to po roku czasu spodziewałem się czegoś lepszego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności