Skocz do zawartości

smuga krwi


EF

Rekomendowane odpowiedzi

witam, no wlasnie, chce zrobic taka smuge krwi na podlodze tak jak by ktos ciagnal zwloki po ziemi, mysle jak to zrobic, widzialem cos takiego w D3, bardzo mi sie podobalo tylko nie mam koncepcji jak to zrobic

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Serif - dobre, uśmiałem się do łez :D

 

Ludzie co wy tak z tą krwią ostatnio, to już chyba 3 wątek o krwi w ciągu jednego czy dwóch dni :)

 

Co do uzyskania takiego efektu to skaner to dobry pomysł, ale nie tak drastycznie jak proponuje SansSerif :) możesz rozmazać tusz na białej kartce w odpowiedni sposób a potem obrobić w photoshopku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tuszem doby pomysl, tyle ze skanera nie mam

 

a uzywam 3ds MAXr6 i ewentualnie photoshop 7.0

 

EDIT:hmmm, nie czytalem innych watkow , poprostu chce zrobic scenke pelnej grozy, a jak ma byc groza to musi byc krew :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to teraz moja propozycja (nawet 2):

1. (wymaga aparatu) robisz mieszanke w pojemniczku po jogurcie (raczej płaskim) z proszku do prania, trochę wody (ale tak minimalnie), musztardy i łyżki kakao. Mieszasz dokladnie do uzyskania jednolitego koloru. Bierzesz strzykawke nie wieksza niz 7-8 cm, nabierasz pewna ilość mieszanki i celujac w ścianę wanny uderzasz z impetem ręką to tłok strzykawki. Świetne efekty i masa zabawy :D (sam tak kiedys robiłem i efekt był zadowalający)

 

2. jest taka fajna gra nazywa sie DOOM III ;). W pliku pak004.pk4, znajdującym się w katalogu doom3\base, jest katalog textures\decals. Tam masz masę takich rzeczy (szczególnie splat1.tga - splat20.tga). Do plików .pk4 wchodzisz programem, który obsługuje kompresję .zip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze możesz spróbować pobawić się w photoshopku, zamieszaczam efekt kilkuminutowego eksperymentu :) wygląda to nieciekawie ale jak się bardziej postarasz niż ja to może wyjść całkiem fajnie :)

 

oto jak to zrobiłem:

 

1. pędzlem spatter o wilekości około 25 px. z ustawionym w brush presets scatterem na ok. 120% namalowałem kilka plamek krwi, ale każda na osobnej warstwie.

2. Teraz narzędziem smudge z pomocą tabletu (ale myszą też się da jeżeli takowego nie posiadasz) zrobiłem od każdej plamki kilka smug, najpierw zwykłym miękkim pędzlem (dla dłuższych smug) a potem poędzlem spatter (dla tych bliżej plam)

 

Ważne jest żeby plamy były na osobnych warstwach bo wtedy smudge ich nie kaszani.

 

Mama nadzieję ze moje rozwiązanie okaże się pomocne.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok to teraz moja propozycja (nawet 2):

1. (wymaga aparatu) robisz mieszanke w pojemniczku po jogurcie (raczej płaskim) z proszku do prania, trochę wody (ale tak minimalnie), musztardy i łyżki kakao. Mieszasz dokladnie do uzyskania jednolitego koloru. Bierzesz strzykawke nie wieksza niz 7-8 cm, nabierasz pewna ilość mieszanki i celujac w ścianę wanny uderzasz z impetem ręką to tłok strzykawki. Świetne efekty i masa zabawy :D (sam tak kiedys robiłem i efekt był zadowalający)

 

2. jest taka fajna gra nazywa sie DOOM III ;). W pliku pak004.pk4, znajdującym się w katalogu doom3\base, jest katalog textures\decals. Tam masz masę takich rzeczy (szczególnie splat1.tga - splat20.tga). Do plików .pk4 wchodzisz programem, który obsługuje kompresję .zip

 

 

juz wczesniej przeszukiwalem paki w doomie, zeby wyciagnac modele potworow, ale nie znalazlem, a tym czasem znajduje textury krwi, stokrotne dzieki Leru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności