Napisano 8 Sierpień 201311 l Witam. Zainteresowany, ostatnio zapowiedzianymi Everquest Next oraz Everquest Next Landmark, zaczołem zastanawiać się jak to jest z tymi voxelami. Jak radzą sobie z nimi dostępne programy do grafiki 3d? Czy istnieje w nich możliwość bezpośredniego modelowania przy użyciu voxeli, czy są to tylko zewnętrzne wtyczki lub skrypty "transformujące" modele oparte na polygonach na modele zbudowane z voxeli? Co ogólnie myślicie o tej technologi i użyciu jej w grach?
Napisano 9 Sierpień 201311 l Przykro mi ale nie widzialem jeszcze zapowiedzi o których wspomniałeś, jednak zapewniam Cie ze technika voxelowa do modelowania jest uzywana od wielu lat. Program Houdini oferuje bardzo duzo możliwosci "modelowania" z użyciem voxeli. Być może w inny sposób myślimy o modelowaniu :) P.S. Ostatnim bum było implementacja Volumetric Dynamic B+Trees (OpenVDB)
Napisano 16 Sierpień 201311 l Nie do końca. To nie jest tak jak z zbruszu czy blendku że on używa voxeli i od razu zamienia je na mesh. Sculpty są cały czas zapisane jako voxele i można je również wyeksportować w formacie Rawvox.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto