Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

 

Zainteresowany, ostatnio zapowiedzianymi Everquest Next oraz Everquest Next Landmark, zaczołem zastanawiać się jak to jest z tymi voxelami. Jak radzą sobie z nimi dostępne programy do grafiki 3d? Czy istnieje w nich możliwość bezpośredniego modelowania przy użyciu voxeli, czy są to tylko zewnętrzne wtyczki lub skrypty "transformujące" modele oparte na polygonach na modele zbudowane z voxeli?

Co ogólnie myślicie o tej technologi i użyciu jej w grach?

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Przykro mi ale nie widzialem jeszcze zapowiedzi o których wspomniałeś, jednak zapewniam Cie ze technika voxelowa do modelowania jest uzywana od wielu lat.

Program Houdini oferuje bardzo duzo możliwosci "modelowania" z użyciem voxeli. Być może w inny sposób myślimy o modelowaniu :)

P.S. Ostatnim bum było implementacja Volumetric Dynamic B+Trees (OpenVDB)

Napisano

Nie do końca. To nie jest tak jak z zbruszu czy blendku że on używa voxeli i od razu zamienia je na mesh. Sculpty są cały czas zapisane jako voxele i można je również wyeksportować w formacie Rawvox.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności