Corvus Corax Napisano 8 Sierpień 2013 Napisano 8 Sierpień 2013 Witam. Zainteresowany, ostatnio zapowiedzianymi Everquest Next oraz Everquest Next Landmark, zaczołem zastanawiać się jak to jest z tymi voxelami. Jak radzą sobie z nimi dostępne programy do grafiki 3d? Czy istnieje w nich możliwość bezpośredniego modelowania przy użyciu voxeli, czy są to tylko zewnętrzne wtyczki lub skrypty "transformujące" modele oparte na polygonach na modele zbudowane z voxeli? Co ogólnie myślicie o tej technologi i użyciu jej w grach?
bareja Napisano 9 Sierpień 2013 Napisano 9 Sierpień 2013 Przykro mi ale nie widzialem jeszcze zapowiedzi o których wspomniałeś, jednak zapewniam Cie ze technika voxelowa do modelowania jest uzywana od wielu lat. Program Houdini oferuje bardzo duzo możliwosci "modelowania" z użyciem voxeli. Być może w inny sposób myślimy o modelowaniu :) P.S. Ostatnim bum było implementacja Volumetric Dynamic B+Trees (OpenVDB)
legomir Napisano 9 Sierpień 2013 Napisano 9 Sierpień 2013 3D Coat jest programem używającym voxeli w trybie voxel sculpringu.
Monio Napisano 16 Sierpień 2013 Napisano 16 Sierpień 2013 Nie do końca. To nie jest tak jak z zbruszu czy blendku że on używa voxeli i od razu zamienia je na mesh. Sculpty są cały czas zapisane jako voxele i można je również wyeksportować w formacie Rawvox.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się