Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

 

Zainteresowany, ostatnio zapowiedzianymi Everquest Next oraz Everquest Next Landmark, zaczołem zastanawiać się jak to jest z tymi voxelami. Jak radzą sobie z nimi dostępne programy do grafiki 3d? Czy istnieje w nich możliwość bezpośredniego modelowania przy użyciu voxeli, czy są to tylko zewnętrzne wtyczki lub skrypty "transformujące" modele oparte na polygonach na modele zbudowane z voxeli?

Co ogólnie myślicie o tej technologi i użyciu jej w grach?

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Przykro mi ale nie widzialem jeszcze zapowiedzi o których wspomniałeś, jednak zapewniam Cie ze technika voxelowa do modelowania jest uzywana od wielu lat.

Program Houdini oferuje bardzo duzo możliwosci "modelowania" z użyciem voxeli. Być może w inny sposób myślimy o modelowaniu :)

P.S. Ostatnim bum było implementacja Volumetric Dynamic B+Trees (OpenVDB)

Napisano

Nie do końca. To nie jest tak jak z zbruszu czy blendku że on używa voxeli i od razu zamienia je na mesh. Sculpty są cały czas zapisane jako voxele i można je również wyeksportować w formacie Rawvox.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności