Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam

Mam problem z importem animacji -> w jednym pliku mam animowane postacie (biped+riggowanie) które chcę wielokrotnie wykorzystywać w rożnych animacjach, ale ciągle mam z tym problemy. Po imporcie (merge) do nowej sceny obiekty się rozpadają albo w momencie ich przenoszenia albo obracania. Ciężko jest mi stwierdzić co jest przyczyną czasem tak się dzieje a czasem nie - może ktoś ma jakieś podpowiedzi - elementy które muszą być spełnione do poprawnego importowania animacji?

 

Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pewnie chodzi o roznice jednostek skali. Ale moze po prostu wypal z animacji kesz (mod.pointcache). Wtedy zawsze masz pewniaka w scenie.

Napisano

Ja miałem podobny problem z powodu źle ustawionych pivotów (inaczej niż świat) i jeszcze musiałem reset XForm zrobić bo się przeskalowywały tyle że u mnie to nie był biped tylko zwykłe obiekty

Napisano
  • Autor

Dzięki.

Sprawdzam i skale i pivoty i jednak często coś mi się rozwala - chyba cały czas gdzieś coś mi umyka - walczę z tematem - ale muszę przyznać iż biped czasami jest irytujący.

Pozdrowienia

Napisano

Uzywaj CAT'a, to duzo nowszy, i znacznie lepszy system. A jezeli przenosisz animacje do innej sceny moze po prostu keszuj animacje. Wtedy nic sie nie rozleci.

Napisano
  • Autor

Z tym "keszowaniem" to też mam trochę problemów - ręce i nogi bipeda mam podoczepiane do innych elementów które są animowane i wymuszają ruch bipeda - a keszowanie o którym wspominałeś (dzięki) i które oczywiście przetestowałem może być tworzone ale dla pojedynczego elementu (przynajmniej dla kilku obiektów razem nie udało mi się tego wykonać) co powoduje że gdy mam układ 3-4 animowanych bipedów i dla każdego muszę generować "kesz" i osobno dla prowadzących elementów to zaczyna być sporo dziubania. A osobiście wolę spędzić tydzień na szukaniu jak nie dziubać niż przez 2 dni dziubać :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.