akkarin Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 (edytowane) Cześć, chciałbym się podzielić breakdownem kompozycji medalionu do ostatniego cinematica Witcher 3 - Wild Hunt. Video: Czysty render: Ramka po kompozycji w pełnej rozdzielczości: Edytowane 22 Sierpień 2013 przez akkarin
xmass Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 genialne! Jaram się! Przy trailerze wiedźmina wspominałem że bardzo mi się podobają te closeupy. A teraz breakdowna dajesz!!! Dzięki! Pytanie: w czym DoF robiony? Comp w Nuku, a DoF to jakiś plugin?
Biolo_idiota Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 Kiedyś kupię wszystkie części Wiedźmina, do tej pory nawet nie wiem jak gierka wygląda. Swoją drogą warto?
akkarin Napisano 22 Sierpień 2013 Autor Napisano 22 Sierpień 2013 Gierkę polecam, sam jestem fanem Wiedźmina. Medalion renderował Artur Szymczak w Vray'u. Kompo w Nuku i DOF też prosto z Nuka. Od wersji 7 ma on nowy, bardzo wydajny ZDefocus, który jak dla mnie spokojnie wystarcza i konkuruje z wykorzystywanym na potęgę w starszych wersjach Nuka Frishluftem. Mi się z nim super pracuje. Ma on już wszystko co potrzeba (Bokehy + Wsparcie GPU).
thecrev Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 Świetnie to wygląda muszę zagrać w tego wiedźmina.
gutek Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 Jak dla mnie też super! Przy każdym włączeniu trailera nachodzą mnie myśli o kupnie takiego medaliona. ;) Jedno mnie natomiast zastanawia (rzuciło mi się to w oczy jak oglądałem pierwszy raz)- czy krew nie jest bardziej lepka? Tutaj przypomina ona bardziej był kompot z czereśni. ;) Wydaje mi się, że krew jest mniej przezroczysta i spływa po obiektach wolniej jednak nie mam w tym w ogóle doświadczenia więc to tylko moje przeczucia.
akkarin Napisano 22 Sierpień 2013 Autor Napisano 22 Sierpień 2013 Krew to dość trudny temat do dyskusji. Każdy widział kiedyś krew, ale odtworzyć ją w danych warunkach oświetleniwych i fizycznych nie jest już takie oczywiste. Ja mam tylko taki wniosek subiektywny, że przeźroczystość krwi zależy od tego jak jest poświecona i jej "ilości". Jak się zaświeci ją od tyłu (boku) wnioskuję, że będzie bardziej przeźroczysta niż z przodu. Studium swoje opieram o lampkę wina i rozkminę nad refrakcją światła w szkle i cieszy względem pozycji światła. Niestety nie miałem pod ręką szklanki krwi, żeby porządną sobie przygotować referencję. A symulacja, jak symulacja - nie jestem ekspertem. Nie poruszam tematu, czy to łatwo czy trudno zrobić.
gutek Napisano 22 Sierpień 2013 Napisano 22 Sierpień 2013 Dzięki za opis na czym się wzorowałeś. Fakt- temat dosyć specyficzny i trudny do ogarnięcia z powodu 'niedostępności materiału'.
deshu Napisano 24 Sierpień 2013 Napisano 24 Sierpień 2013 (edytowane) Od wersji 7 ma on nowy, bardzo wydajny ZDefocus, który jak dla mnie spokojnie wystarcza i konkuruje z wykorzystywanym na potęgę w starszych wersjach Nuka Frishluftem. Mi się z nim super pracuje. Ma on już wszystko co potrzeba (Bokehy + Wsparcie GPU). Serio te bokehy są na czysto z zdefocusa? Że ten w nuku7 jest świetny - zgodze się, ale taki bokeh silny mi jakoś nie wychodzi. Nie to żebym testował 2 dni bezskutecznie:) Logo pro, ale brakedown ciut przy szybki - trzeba pauzować. Edytowane 24 Sierpień 2013 przez deshu
akkarin Napisano 4 Wrzesień 2013 Autor Napisano 4 Wrzesień 2013 Serio te bokehy są na czysto z zdefocusa? Że ten w nuku7 jest świetny - zgodze się, ale taki bokeh silny mi jakoś nie wychodzi. Nie to żebym testował 2 dni bezskutecznie:) Logo pro, ale brakedown ciut przy szybki - trzeba pauzować. Gdzieś kiedyś wyczytałem, że jak się pracuje z plikami 8 bitowymi to one mają małe wartości jasnych punktów, które to wpływają na wielkość i jakość bokeha. Warto wtedy włączyć opcję Gamma Correction w ZDefocusie, oraz ja czasami oszukuję poprzez wyciągnięcie jasnych punktów obrazka i podbicie całości poprzez lumę tej maski w jasnych miejscach. Wtedy wzmocni się bokeh ;)
Rekomendowane odpowiedzi